Dostaneš 13. plat aj masáže na pracovisku. Pixel Federation otvorila pozície s lákavými platmi, o ktorých sa oplatí vedieť
- Spoločnosť Pixel Federation tvorí tím hráčov a skúsených herných vývojárov
- Už 14. rok prinášajú ľuďom po celom svete online hry na Facebooku, iOS a Androidoch
- Zaraďovaní sú medzi najúspešnejších vývojárov na Facebooku a teraz sa do ich tímu môžeš pridať aj ty
- Aktuálne hľadajú posily hneď do niekoľkých oddelení, od komunitného manažmentu, cez dizajn hier až po analýzu a testovanie, a to do Bratislavy aj Brna
- Spoločnosť Pixel Federation tvorí tím hráčov a skúsených herných vývojárov
- Už 14. rok prinášajú ľuďom po celom svete online hry na Facebooku, iOS a Androidoch
- Zaraďovaní sú medzi najúspešnejších vývojárov na Facebooku a teraz sa do ich tímu môžeš pridať aj ty
- Aktuálne hľadajú posily hneď do niekoľkých oddelení, od komunitného manažmentu, cez dizajn hier až po analýzu a testovanie, a to do Bratislavy aj Brna
Pixel Federation sa darí a aj v pandemickom roku 2020 zvýšila zisk o 252 % na 8,285 milióna eur a tržby jej narástli o 49 %. „V marci 2021 dosiahla spoločnosť za posledných 12 konzekutívnych mesiacov kumulatívny obrat viac ako 50 miliónov eur,“ konštatuje herné štúdio v oficiálnom stanovisku.
Ešte pred desiatimi rokmi vykazovala firma neporovnateľne nižšie tržby, a to na úrovni 2,6 milióna eur so ziskom necelých 600-tisíc eur. Keďže sú ich hry čoraz populárnejšie a v zákulisí pripravujú ďalšie, chystajú sa svoje rady rozširovať napríklad aj o pozíciu producenta. Zarobíš si tu od 3 000 eur mesačne a rátať môžeš aj s bonusmi a 13. platom. Ak ťa zaujíma, čo by bolo na tomto mieste tvojou úlohou, čítaj ďalej.
Ako producent sa ocitneš v centre diania, na starosti budeš mať hru spolu s jej vývojárskym tímom. Čaká ťa veľa plánovania, prehodnocovania priorít, rozdeľovania úloh, no budeš odstraňovať aj prekážky a zabezpečovať hladký priebeh vývoja hry.
Postaráš sa o to, aby nové funkcie, prerábky a aktualizácie obsahu boli vždy načas a v požadovanej kvalite. Budeš sa starať aj o aktívnu komunikáciu v tíme, ale aj mimo neho, smerom k ostatným projektom a oddeleniam.
V neposlednom rade sa naučíš rozumieť jazyku programátorov, grafikov a rovnako aj to, že „game designer“ nie je len „fancy“ označenie grafika. Budeš ovládať každý detail svojej hry a rovnako sa aj orientovať v konkurenčných tituloch.
Lucia Šicková, Chief learning officer: „Piliere, ktoré sú pre nás dôležité, sú transparentnosť, sloboda, zodpovednosť a v neposlednom rade dostatočný priestor pre zlyhávanie, ale aj rýchle učenie sa.“
Zamestnanecké benefity
Dobre odvedená práca bude aj patrične ocenená, a to nielen finančne. „Peniaze zďaleka nie sú všetko, preto pre teba máme aj iné, nefinančné benefity,“ uvádza firma v popise pracovnej ponuky.
Patria sem napríklad masáže priamo v priestoroch pracoviska, možnosť jazykového vzdelávania vo firme, a to jeden na jedného, takže sa nemusíš hanbiť pred kolegami.
Nájdeš tu aj chill out zónu so šípkami, stolným futbalom, ping pong, PS4, karaoke, gril, firemnú knižnicu a možnosť vzdelávať sa vo svojom odbore. Taktiež nechýbajú ani jedny z najlepších a najtvorivejších priestorov na Slovensku.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Čo sa týka tvojich osobnostných predpokladov a zručností. Mal by si mať predovšetkým vzťah k hrám. Ak ťa nezaujímajú alebo nebavia, bude sa ti tu učiť a pracovať extrémne ťažko.
Zídu sa ti aj najmenej tri roky manažérskych skúseností. Budeš spoluzodpovedný za hru a jej developerský tím, preto sa vyžaduje, aby si v oblasti manažovania tímu a IT projektov nebol úplný nováčik.
Dôležité je aj analytické myslenie a vzťah k dátam – často budeš sledovať grafy a zamýšľať sa, či je tvoja hra v poriadku. Tvojou úlohou bude aj hľadanie priestoru pre jej zlepšovanie.
Bežne sa môže stať, že hra jednoducho nebude v poriadku. V takomto prípade musíš vedieť vyhodnotiť kedy a kde nastal problém a ako sa s ním vysporiadať. Pri týchto úlohách ti veľmi pomôže, ak sa kamarátiš s Excelom, no potrebovať budeš aj akýsi „drive“ pri plnení cieľov.
Každá hra má svoje vlastné výzvy a niektoré sú dlhodobé. Ich zdolanie potom znamená rozdiel medzi hrou, ktorá na seba nezarobí a ide do smetného koša a na druhej strane hrou, ktorá je svetovým hitom.
Základom na tejto pozícii je schopnosť viesť ľudí, ako aj výborné komunikačné zručnosti – budeš mať svoj tím, ktorému pôjdeš príkladom. Budeš veľa počúvať a ľudí musíš vedieť pochváliť, dať ostrý feedback či raz za čas odkomunikovať nepopulárnu vec.
Michal, UX manažér: „Najzaujímavejšia je pre mňa práca s ľuďmi. My tu máme vo firme extrémne veľa talentovaných ľudí a každodenná práca a komunikácia s nimi je pre mňa veľmi inšpiratívna a posúva ma dopredu.“
Mal by si mať aj chuť učiť sa a porozumieť vývoju hier. Maj tiež na pamäti, že herný priemysel má vlastný žargón, metriky, trendy a teória hier je rozsiahla psychologická disciplína. Je toho jednoducho veľa. Časť z toho ťa vo firme naučia, časť z toho sa budeš musieť naučiť sám.
Práca producenta si vyžaduje aj organizovaný a systematický prístup k práci – plánovanie, prioritizovanie a rozdeľovanie úloh je jedným z najdôležitejších pracovných nástrojov. Nezabúdaj, že všetko budeš riešiť v anglickom jazyku. Mal by si sa preto vedieť dohovoriť, odpísať na e-mail či prečítať si článok s porozumením.
Eva, Social media manager: „Na mojej práci ma baví najviac voľnosť, ktorú v nej mám. Pixel nám poskytuje obrovský priestor na sebarealizáciu a uplatnenie vlastnej kreativity.“
Ak ťa táto pozícia zaujala, stačí vyplniť dotazník na webe Pixel Federation. A keďže viac je viac, neprilož iba svoje CV, ale pripoj aj list, kde firme povieš viac o svojej motivácii pracovať v game developmente. Ak by ťa lákala skôr iná pozícia, kompletný zoznam otvorených pozícii nájdeš v online sekcii kariéra.