Dve slovenské ikony opäť spolu: Festival Pohoda oživuje legendárne partnerstvo po 10 rokoch

  • Festival Pohoda odhalil meno hlavného partnera pre rok 2025
  • Spoluprácu obnovujú po 10-ročnej pauze
Festival Pohoda
archív/Zlatý Bažant a Festival Pohoda
  • Festival Pohoda odhalil meno hlavného partnera pre rok 2025
  • Spoluprácu obnovujú po 10-ročnej pauze

Po desiatich rokoch sa na slovenskú kultúrnu scénu vracia legendárne partnerstvo, ktoré formovalo atmosféru jedného z najvýznamnejších letných festivalov. Zlatý Bažant a festival Pohoda opäť spájajú sily, čím začínajú novú kapitolu spolupráce založenej na spoločných hodnotách a vízii.

Ak si niekedy zažil Pohodu v jej skorších rokoch, určite si pamätáš na charakteristické spojenie festivalu so značkou Zlatý Bažant. Toto partnerstvo, ktoré trvalo 14 rokov a skončilo v roku 2015, teraz dostáva druhú šancu.

„Toto partnerstvo má váhu, pretože nejde len o ,pivo na festivale‘. Je to návrat, ktorý niečo znamená,“ vysvetľuje Wendy Van Sante, marketingová riaditeľka HEINEKEN Slovensko. „Zlatý Bažant je značka, ktorá spája ľudí, a ako skutočná ikona predstavuje to najlepšie, čo na Slovensku máme.“

Obnovenie spolupráce symbolicky spečatili na tlačovej konferencii vo štvrtok 10. apríla 2025 Wendy Van Sante a riaditeľ festivalu Pohoda Michal Kaščák štrngnutím s čerstvo načapovaným Zlatým Bažantom.

Spoločné hodnoty ako základ

Čo spája tieto dve značky natoľko, že sa rozhodli obnoviť spoluprácu po desaťročnej prestávke? Podľa zainteresovaných sú to práve spoločné hodnoty a autentickosť.

„Myslím si, že práve spoločné hodnoty boli dôvodom, prečo toto partnerstvo dáva dnes ešte väčší zmysel než kedysi,“ hovorí Radoslava Anguš, Senior brand manažérka značky Zlatý Bažant. „Zlatý Bažant a Pohoda sú dve značky, ktoré spája to podstatné: úcta k ľuďom, k domácej kultúre a k tomu, čo je autentické a naše.“

„Sme veľmi radi, že Pohoda za nami prišla ako za slovenskou značkou. Spojenie týchto dvoch vecí dáva veľký zmysel,“ dodala pre Startitup.

Michal Kaščák k tomu dodáva: „Vážime si podporu, ktorú Zlatý Bažant dáva kultúre na Slovensku, je to obdivuhodné a mimoriadne dôležité. Zároveň máme radosť, že môžeme na Pohode pokračovať v prezentácii kvalitných slovenských pív.“

Čo to znamená pre návštevníkov Pohody 2025

Jedným z najviditeľnejších prejavov obnoveného partnerstva bude návrat pôvodného názvu hlavného pódia – Zlatý Bažant Stage. Práve na tomto pódiu vystúpia hlavní headlineri tohtoročného festivalu.

Návštevníci sa môžu tešiť aj na špeciálnu zónu Zlatý Bažant, ktorá nebude len miestom na osvieženie, ale priestorom pre kompletný pivný zážitok. V ponuke bude nový, výrazne horký Zlatý Bažant 12 %, čapovaná 73-ka, klasická 10-ka, nealkoholické pivo 0,0 % aj osviežujúci radler. Okrem týchto klasických pív by sa mali na Pohode objaviť aj ich craftové pivá, ako napríklad Bradáč. 

„Každý detail v zóne bude smerovať k tomu, aby si ľudia užili pivo tak, ako má chutiť,“ sľubuje brand manažérka Zlatého Bažanta. 

Silný rok pre Zlatý Bažant

Pre značku Zlatý Bažant prichádza toto partnerstvo v čase, keď si upevňuje svoju pozíciu lídra na trhu. Za posledný rok zaznamenala úspech s novým slovenským ležiakom Zlatý Bažant 12 % a výrazný rast popularity radlerov počas letnej sezóny, k čomu prispela aj kampaň s Petrom Saganom.

„Zlatý Bažant nie je len pivo z Hurbanovského pivovaru. Je to značka, ktorá je nám Slovákom blízka, je to pre nás pocit a chuť domova, hoci si to niekedy možno vôbec neuvedomujeme,“ uzatvára Radoslava Anguš.

Leto 2025 tak prinesie návrat, ktorý nebude len o spomienkach, ale o nových príbehoch, autentických zážitkoch a skutočných hodnotách. A ak patríš medzi návštevníkov Pohody, môžeš sa tešiť na spojenie dvoch silných slovenských značiek, ktoré spolu vytvárajú niečo viac než len festival s pivom.

Čítajte viac z kategórie: Zaujímavosti

Zdroj: TS/Zlatý Bažant a Festival Pohoda

Najnovšie videá

Trendové videá