„Dzurindu mladí ľudia už ani nepoznajú.“ Marketér prehovoril o „tajných zbraniach“ politikov v kampani
- Startitup vyspovedal marketéra Róberta Slováka
- Témou boli najmä „tajné zbrane“ politikov v predvolebnej kampani
- Startitup vyspovedal marketéra Róberta Slováka
- Témou boli najmä „tajné zbrane“ politikov v predvolebnej kampani
Predčasné voľby už klopú na dvere a zdá sa, že slovenské strany a hnutia už naplno rozbalili predvolebnú kampaň. Do 30. septembra je to ešte niekoľko mesiacov, no politici sa predháňajú v kritike svojich oponentov a do veľkej miery aj vo vyťahovaní „špinavostí“ na protistrany.
Do akej miery budú kampaňové súboje postavené na vyťahovaní kostlivcov zo skríň oponentov? Bude predvolebná kampaň jedna z najšpinavších v histórii moderného Slovenska? Čo sleduje svojou taktikou Smer či OĽANO? A v čom sa Igor Matovič a Ľuboš Blaha podobajú ako vajce vajcu?
Startitup oslovil k téme predvolebnej súťaže ostrieľaného slovenského marketéra a experta aj na politický marketing Róberta Slováka, ktorý šéfuje agentúre Róbert Slovák a jeho priatelia. Ako Smer premenil oslavy MDŽ na predvolebnú kampaňovú taktiku, ale aj to ako utrpel „brand“ Mikuláša Dzurindu, sa dočítaš v rozhovore.
- Marketér Róbert Slovák analyzuje kampaňové „zbrane politikov na predvolebnom fronte“
- Čo by expert poradil Demokratom Eduarda Hegera?
- V čom sú si Igor Matovič a Ľuboš Blaha podobní?
- Čo uškodilo menu Mikuláša Dzurindu
- Čo spája Blahu s investormi na burze?
Eduard Heger sa 6. marca pár minút pred polnocou vyjadril, že odchádza z OĽANO. Dôvodom mal byť neskorý návrat z Izraela, ale aj informovanie Igora Matoviča o svojom zámere. Čo na toto nočné načasovanie hovoríte vy ako marketér?
K postaveniu a úlohe, ktorú Eduard Heger v existujúcej vláde ešte stále zohráva, bolo toto konanie veľmi neadekvátne. Celkovo oznámenie takej zásadnej informácie, ktorá môže významne zmeniť alebo ovplyvniť Slovensko, ešte k tomu prostredníctvom sociálnej siete, ktorej povesť je pochybná, mi prišlo veľmi neprimerané.
Môže ísť z jeho strany o taktiku?
To si nemyslím. Jediným benefitom tohto konania mohol byť nižší výskyt komentárov či akejkoľvek spätnej väzby, ktorým sa možno Eduard Heger chcel vyhnúť. Jeho ospravedlnenie, ktoré zaznelo na tlačovej besede, bolo z môjho pohľadu trošku alibistické.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Marketér Róbert Slovák nám pomohol nazrieť do predvolebných praktík politikov
- Prečo marketér prirovnal Ľuboša Blahu k investorom na burze?
- „Brand“ s názvom Mikuláš Dzurinda vyprcháva, niektorí mladí ľudia ho podľa experta už nepoznajú
- Expert ozrejmil, v čom sa Blaha podobá na Igora Matoviča
- Prečo Jablko Lucie Ďuriš Nicholsonovej je podľa špecialistu „zbytočnou kreativitou“
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity