Najdrahšia omáčka na svete je kečup, ktorý ma na obale kúsok z Eda Sheerana. Pozri sa, ako vyzerá
- Na počesť 150. narodenín výroby svetoznámeho kečupu značky Heinz spravil Ed Sheeran exkluzívnu edíciu
- Obal kečupov vyzerá tak, akoby bol potiahnutý Edovou potetovanou kožou
- Na počesť 150. narodenín výroby svetoznámeho kečupu značky Heinz spravil Ed Sheeran exkluzívnu edíciu
- Obal kečupov vyzerá tak, akoby bol potiahnutý Edovou potetovanou kožou
Úchylka Eda Sheerana je už známa asi po celom svete. Spolu s kečupom Heinz sú nerozlúčna dvojka, dokonca má jeho podobizeň vytetovanú aj na na ruke. Ako informoval Daily Mail, na počesť jeho 150. narodenín pomohol pri vytváraní edície 150-tich exkluzívnych fliaš.
Čo je na nich tak zvláštne? Ich dizajn vyzerá tak, ako keby im samotný spevák podaroval vlastnú kožu.
Najdrahšia omáčka na svete
Väčšina z vyrobených fliaš bola dražená v aukciách, v ktorých sa ceny za kečupy pohybovali v rekordných číslach. Prvé tri fľaše boli predané postupne zo 1050, 1100 a 1500 libier.
„Čo je na obale špeciálne, sú jeho tetovania,“ povedal pre Daily Mail Nigel Dickie, jeden z riaditeľov spoločnosti Kraft Heinz. „Ed je členom našej značky. On má náš rukáv a my zas jeho,“ hovorí.
Vydraženými čiastkami si edícia Edovych kečupov získala svoje prvenstvo. Stali sa tak najdrahšie predanou omáčkou na svete.
Peniaze z troch najdrahšie predaných kúskov putovali do detského domova East Anglia’s Children’s Hospices a do neziskovej organizácie Rise Against Hunger.
Ed predpokladá, že ľudia si kečup nebudú kupovať len kvôli obalu, ale ako on sám povedal pre dokonale chutný kečup, ktorý je vo vnútri.
104 fliaš bude voľne dostupných na predaj a nebudú sa dražiť za extrémne čiastky. Pár z nich však podaruje svojim fanúšikom, fanúšikom Heinzu a múzeám, ktoré budú mať o kečup záujem.
Edova úchylka
Edícia oslavujúca 150. rokov výroby svetoznámeho kečupu nie je prvý počin britského speváka. Pred pár mesiacmi prezentoval sériu fliaš, na ktorých namiesto názvu „Tomato Ketchup“ bolo napísané „Tomato Edchup“.
Zdroj: Daily Mail, Heinz