Ekoobaly aj oblečenie na turistiku. Odborníci ocenili slovenské eshopy s potenciálom
- Konferencia MastersGate sa konala 29. mája 2019 a stretli sa na nej kvalitní spíkri zo Slovenska i zahraničia
- Nechýbali inšpiratívne príbehy úspešných domácich eshoperov, networking a kopec ďalších vzdelávacích aktivít
- Vrcholom boli MastersGate Awards, v ktorej eshopy zabojovali o zaujímavé ceny na svoj rozvoj
- Svoju cenu tento rok odovzdával aj Startitup
- Konferencia MastersGate sa konala 29. mája 2019 a stretli sa na nej kvalitní spíkri zo Slovenska i zahraničia
- Nechýbali inšpiratívne príbehy úspešných domácich eshoperov, networking a kopec ďalších vzdelávacích aktivít
- Vrcholom boli MastersGate Awards, v ktorej eshopy zabojovali o zaujímavé ceny na svoj rozvoj
- Svoju cenu tento rok odovzdával aj Startitup
Na koniec tohto mesiaca čakali mnohí fanúšikovia slovenského biznis prostredia. 29. mája sa totiž v priestoroch centrály Slovenskej sporiteľne, ako generálneho partnera podujatia, konala konferencia MastersGate Digital Summit.
Najnovšie trendy zo sveta e-commerce priniesli odborníci zo Slovenska, Česka, USA a Rumunska a top zahraniční headlineri zároveň viedli workshopy. So svojimi skúsenosťami sa podelili Raluca Radu, digitálny stratég a country manager eshopu Answear alebo Vitaly Friedman UX legenda, spoluzakladateľ a šéfredaktor časopisu a UX konferencií svetového formátu Smashing Magazine.
Účastníci konferencie si mali možnosť vypočuť inšpiratívne príbehy slovenských zakladateľov eshopov ako Specter Hockey, ktorý uchvátil hráčov NHL, Footshop, ktorý má za sebou rekordný rok, Toyeto, jedinečný koncept hračkárstiev (rozhovor nájdeš TU), GymBeam, ktorého CEO Dalibor Cicman sa stal Startitup osobnosťou roka, Dedoles, ktorý uchvátil Slovákov svojím dizajnom alebo eyerim, ktorý len nedávno získal investíciu v hodnote milión eur.
Program pre návštevníkov osviežila aj možnosť stretnúť sa s accountom pre CEE región z dublinského Facebook-u Pavlom Tekelom, Michalom Pastirom alebo webdizajnérom Janom Řezáčom. Celodenný program následne vyvrcholil slávnostným odovzdaním cien MastersGate Awards 2019 pre najlepšie e-shopy v štyroch hlavných a dvoch vedľajších súťažných kategóriách, ktoré vyberala odborná porota v predvečer hlavného podujatia.
Do súťaže sa prihlásilo bezmála 200 eshopov a medzi veľkou konkurenciou uspeli Duos, eshop venujúci sa optike, Pelikán, najväčší predajca leteniek na Slovensku, eshop florbal4you a Kompresory – Vzduchotechnika. V špeciálnej kategórii, ktorá hľadala eshop s najlepším investičným potenciálom zvíťazil Zajo, eshop, ktorý vznikol v garáži a je venovaný oblečeniu pre turistov.
Kategória Wild card patrila tak trochu Startitup. Cenu tu totiž odovzdával jeden z konateľov, Marek Šándor a oceneným sa stal eshop Ecobal, ekologické a kompostovateľné obaly. Tešíme sa, že sme mohli byť súčasťou tejto akcie.