Elon Musk si nechal poradiť od 10-ročnej školáčky a zrealizoval jej nápad
- Šéf automobilky Tesla je známy ako človek otvorený všetkým možnostiam. Napriek tomu teraz prekvapil celý svet, keď poslúchol marketingovú radu od malého dievčaťa, ktoré zatiaľ ani nie je schopné šoférovať vlastné auto.
- Šéf automobilky Tesla je známy ako človek otvorený všetkým možnostiam. Napriek tomu teraz prekvapil celý svet, keď poslúchol marketingovú radu od malého dievčaťa, ktoré zatiaľ ani nie je schopné šoférovať vlastné auto.
Automobilka Tesla je jednou z najinovatívnejších spoločností, o ktorej počúvame denne zo všetkých strán. Napriek globálnemu povedomiu o tejto značke ju paradoxne nikto nepozná z reklám, ako mnohé obdobné spoločnosti, ktoré do nich investujú množstvo peňazí. Desaťročná školáčka Bria Loveday z amerického Detroitu si však všimla, že vydarené reklamy na produkty Tesly tvoria mnohí jej fanúšikovia a často sú obdivuhodnej kvality. Tak prečo to nevyužiť?
zdroj fotografie:wxyz.com
Elonovi Muskovi napísala v rámci školského projektu list, v ktorom mu predstavila svoj kreatívnu marketingovú stratégiu. „Všimla som si, že nerobíte reklamy. Mnohí ľudia však robia vlastné reklamné spoty o Tesle a niektoré z nich sú veľmi dobré, vyzerajú profesionálne a sú zábavné. Takže si myslím, že by ste mohli spraviť súťaž o najlepšiu amatérsku Tesla reklamu a víťazné reklamy odvysielať,“ napísala Bria, ktorá sa raz chce stať političkou.
https://twitter.com/Writer_StevenL/status/837101983341424640
zdroj: twitter
Víťaz by tiež podľa nej mohol získať napríklad Tesla nabíjačku Supercharger alebo Model 3 Easter Egg. Na záver sa odvážna Bria nebála požiadať o tričko s logom Tesly, pretože je jej veľkou fanúšičkou, a to najmä vďaka ekologickému aspektu. Odvážny list, ktorý školáčka chcela poslať do centrály Tesly v Palo Alto, by však možno zostal stratený a zabudnutý, nebyť jej otca.
Steven Loveday, ktorý ako reportér píše o elektromobiloch, sa rozhodol dcéru podporiť. Presvedčil ju, že „starým pomalým spôsobom“ to nepôjde a poslal do Tesly e-mail. Zároveň napísal Elonovi Muskovi tweet, v ktorom obsah listu skopíroval. Vďaka tomu si ho vizionár Musk všimol a nezostal bez odpovede. A čo viac, nápad ambicióznej piatačky ho nadchol. „Ďakujem za milý list. Znie to ako skvelý nápad. Ideme do toho!“ reagoval Musk a Briin otec potrvdil, že poslal aj želané tričko.
https://twitter.com/elonmusk/status/837113202030759937
zdroj: twitter
Táto pozitívna story sa v médiách rýchlo stala virálnou, a to aj vďaka faktu, že Elon Musk nápad školáčky skutočne zrealizoval a spustil súťaž o najlepšiu Tesla reklamu pod názvom Project Loveday. Svoje vlastné návrhy môžu ľudia posielať prostredníctvom oficiálnej stránky Tesly. Ide o Ďalšie pekné pekné gesto, ktorým sa Elon Musk opäť ukázal ako líder hodný príkladu.
Zdroj článku: money.cnn.com
Čítajte viac z kategórie: Inovácie a Eko