Eyerim v naozaj svetovej reklame predstavuje svoje čarovné zrkadlo
- Slovenský Eyerim je lovebrandom už od svojich začiatkov
- Koncept mení pohľad na retail s optikou na Slovensku
- Minulý rok bol pre značku mimoriadne úspešný a dnes prichádza s novou mediálnou kampaňou
- Slovenský Eyerim je lovebrandom už od svojich začiatkov
- Koncept mení pohľad na retail s optikou na Slovensku
- Minulý rok bol pre značku mimoriadne úspešný a dnes prichádza s novou mediálnou kampaňou
Z „obyčajného“ eshopu urobila značka eyerim dokonalý lovebrand, a podarilo sa jej to za mimoriadne krátku dobu. Obchod s okuliarmi pod sebou spája značky ako Ray-Ban, Celine, Diesel, Polaroid, ale aj Prada, Michael Kors či Jimmy Choo a mnohé ďalšie. Za projektom stoja súrodenci Martin a Andrea Zahurancovci spolu s ďalšími šikovnými ľuďmi a už od začiatku sa na jeho budovaní podieľal medzinárodný tím.
Eyerim totiž nefunguje len zo slovenskej základne, ale jej zamestnancov nájdeš napríklad aj v Kodani, Krakove, Miláne či Reykjavíku.
Už v našom prvom rozhovore v roku 2015 nám eyerim prezradil, že doma ukrývame veľký potenciál: „Na Slovensku je obrovský potenciál a šikovní ľudia. O tom, že sa tu aj napriek prekážkam dá vybudovať úspešný projekt, svedčia úspechy ako Eset, Sygic, Pixel Federation, Aeromobil a mnoho ďalších.“ A my nemôžme nesúhlasiť.
Od svojho založenia v roku 2015 značka prešla mnohým a spolu s jej zákazníckou základňou rástli aj tržby. Za rok 2018 hlási Eyerim rast v rámci tržieb o celých 91 % v hodnote 4,78 milióna eur a zníženie straty o 45 % na -650 716 eur.
Jeden z najúspešnejších slovenských startupov je nielen lákavým predajným miestom pre zákazníkov, ktorí hľadajú štýlové okuliare, ale aj zaujímavou pracovnou príležitosťou. Len nedávno totiž na Profesii zverejnil niekoľko pracovných inzerátov a do svojho tímu primárne hľadá ľudí, ktorí si vedia správne nastaviť balans medzi osobným životom a prácou. Ponúka nielen pohodovú atmosféru, pravidelné vzdelávanie, rastúce ohodnotenie, ale aj novinku, ktorú na Slovensku zatiaľ tak často nevidieť. Je to neobmedzená dovolenka (viac si prečítaš TU).
A ak sa ti značka ešte stále nezdá dosť cool, jej novinka ťa presvedčí o opaku. Zavádza jedinečnú službu Magic Mirror, online tool, na skúšanie okuliarov vďaka technológii špeciálnych kamier nielen na smartfóne, ale aj desktope. Stačí si vybrať model, povoliť prístup k tvojej kamere a hneď sa ocitneš vo virtuálnej skúšobnej kabínke v optike.
K predstaveniu čarovného zrkadla si eyerim prizval ostrieľanú reklamnú agentúru Triad, ktorá sa postarala o pútavý spot. „Aby sme ukázali, čo dokáže ich Magic Mirror, vybrali sme sa do Belehradu, aby sme tam s režisérom Pepem Ehrenbergerom a Stink Films nakrútili takýto krásny spotík,“ napísala agentúra na svojom Facebooku.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy