Festival Grape v ohrození. Napadla ho príšera z PET fliaš

  • Nový film značky Jameson v spolupráci s festivalom Grape zachytáva katastrofický scenár, kde svet napáda príšera z PET fliaš Petzilla
  • Netvora z odpadu sa pokúsia zlikvidovať slovenskí interpreti, ktorí na festivale vystúpia
  • Alebo nevystúpia. Možno ich zožerie Petzilla
Zdroj: Clockwise / Jameson Irish Whiskey
  • Nový film značky Jameson v spolupráci s festivalom Grape zachytáva katastrofický scenár, kde svet napáda príšera z PET fliaš Petzilla
  • Netvora z odpadu sa pokúsia zlikvidovať slovenskí interpreti, ktorí na festivale vystúpia
  • Alebo nevystúpia. Možno ich zožerie Petzilla

Ak nebude pršať, tak príde niečo horšie. Petzilla zaútočila na piešťanské letisko a snaží sa prekaziť festival. Organizátori sa na blížiacu sa katastrofu pozerajú v bare. Najväčšími hrdinami príbehu sa stávajú Tomáš Hafner a Lasky z Pary, hneď ako natlačia do seba párky a tresku s rožkom.

„Mňamiky mňam,“ preruší hlásenie rozhlasu o najvyššej pohotovosti na letisku a dvojica beží zachraňovať svet. Lietadlo zahajuje paľbu. Odborným okom na ňu dohliada Eva Tolstová zo známej kapely Tolstoys. Po chvíli však skúsení letci príšeru dolapia. Ľudstvo jasá! Grape je zachránený.

Nové propagačné video pre Jameson Irish Whiskey, ako partnera festivalu Grape, je plné akcie, napätia. Diváka zaujmú okrem kvalitného spracovania aj známe tváre, ktoré počas krátkeho filmu rozoznáva. Do svojich úloh sa vžili okrem Laskyho a Hafnera aj hudobníci z Tolstoys, Pudingu Pani Elvisovej a Medial Banana.

zdroj: Clockwise

Video sa rozhodol Jameson spracovať netradičným spôsobom. „Tak ako každý rok, tak aj tento sme chceli odkomunikovať partnerstvo s Grape festivalom spôsobom, ktorý je príznačný pre značku Jameson a pre chalanov z festivalu,“ uvádza zámery spoločnosti brand manažérka Veronika Fašková.

zdroj: Clockwise

Hlavné posolstvo videa je pozvať návštevníkov festivalu do Jameson Zóny. „Využili sme na to tému ekológie a už existujúcu sochu Petzilly – netvora vytvoreného z PET fliaš, ktorej autorom je Tomáš Hafner. Vymysleli sme príbeh, ako dvaja Jameson piloti prostredníctvom Jameson Irish Whiskey zachránia Grape festival pred ekologickou katastrofou,“ informoval nás Juraj Vitéz, ktorý videu napísal scenár a je Kreatívny riaditeľ agentúry Clockwise.

V neposlednom rade sme chceli poukázať aj na problém s odpadom, ktorý je každým rokom pálčivejší aj na letných festivaloch. Preto je projekt označený hashtagom #NetvorOdpad,“ hovorí ďalej Vitéz.

Festival sa snaží rok čo rok byť ekologickejší a nenáročný na odpad. Týmto ročníkom chce vyzvať všetkých účastníkov, aby nepoužívali jednorazové plasty a mysleli viac na svoje životné prostredie.

Najnovšie videá

Trendové videá