Fico so štvavou kampaňou s Čaputovou a „vlastizradcami“ poriadne narazil. Bilbordy musia okamžite zmiznúť z ulíc
- Prednedávnom Smer-SD začal s vylepovaním bilbordov, na ktorých niektorých politikov obvinili zo zrady Slovenska
- Zdá sa, že reklamnú kampaň Smeru čaká nečakaný koniec
- Firma, ktorá vlastní bilbordy, sa rozhodla zakročiť
- Smer na druhej strane odmietol komentovať kroky súkromníka
- Prednedávnom Smer-SD začal s vylepovaním bilbordov, na ktorých niektorých politikov obvinili zo zrady Slovenska
- Zdá sa, že reklamnú kampaň Smeru čaká nečakaný koniec
- Firma, ktorá vlastní bilbordy, sa rozhodla zakročiť
- Smer na druhej strane odmietol komentovať kroky súkromníka
Smer Roberta Fica sľúbil, že po Slovensku umiestni bilbordovú reklamu, na ktorej ukazuje prstom na poslancov a politikov, ktorí dali zelenú obrannej zmluve so Spojenými štátmi. To sa im aj čiastočne podarilo, až kým nezasiahla firma, ktorá má reklamné nosiče pod palcom.
Pred pár dňami sme informovali, že Smer pokračuje vo svojej štvavej kampani namierenej na adresu nepohodlných poslancov národnej rady. Po kritických statusoch zacielili aj na bilbordovú kampaň. Na nich sa napríklad objavila podobizeň prezidentky Zuzany Čaputovej, ale aj iných politikov so slovami „Zradili Slovensko!“
Prelepenie bilbordov
Smer mal v pláne podľa slov hovorcu Jána Mažgúta vyprodukovať až desiatky bilbordov podobne ladenej reklamy. Zdá sa, že sa smeráci nakoniec poriadne prerátali.
Televízia Markíza totiž priniesla informáciu, že smerákom skrížil plány majiteľ samotných bilbordov.
„Kampaň, ktorá podnecuje hnev v spoločnosti, šíri nenávisť a zlo na Slovensku, by sme na naše plochy nikdy vedome nedali. Už včera sa začalo a dnes sa pokračuje – všetky plagáty sa preliepajú na modro, aby sa kampaň zrušila. Rovnako odišlo od našich konateľov ospravedlnenie politikom a pani prezidentke,“ opísal Ladislav Kotrč z firmy Arton pre TV Markíza.
Na vlastné náklady
Kotrč tvrdí, že k vylepeniu došlo preto, že nevideli, čo bude na samotnom vizuále bilbordov. Až po fotodokumentácii z prác na vylepovaní reklamy zistili, o čo ide.
„Súčasťou nášho podnikania je dodržiavanie etických princípov aj za cenu nižšieho ekonomického efektu – vždy dosiaľ sme tak činili. Grafický vizuál ostatnej kampane nám nebol predložený na schválenie, a tak sme si obsah kampane uvedomili až po skompletizovaní fotodokumentácie. Obratom sme požiadali výlepárov o zaslepenie kampane na naše náklady a zadávateľovi sme vrátili finančné prostriedky. Celá situácia nás veľmi mrzí,“ dodal Kotrč.
Bilbordy dokonca začali ľudia sami od seba ničiť. Upozornil na to poslanec OĽaNO Andrej Stančík, ktorému sa tiež dostalo tejto „pocty“.
Smer nechce situáciu komentovať
Startitup sa opýtal samotného Smeru, čo na situáciu s bilbordmi hovorí. „Nemalo by asi význam vo víre geopolitiky na toto reagovať,“ povedal stručne hovorca smerákov Mažgút.
Zdroj: TV Markíza