Fio banka predstavuje Dobré zvyky zvierat
- Fio banka prichádza na začiatku roka 2020 s pokračovaním svojej minuloročnej reklamnej kampane, kde sa zamerala na dobre zvyky rozličných kultúr a národov
- Tento rok predstavuje zvyky zo zvieracej ríše, ktoré porovnáva so svojimi dobrými zvykmi
- Kreatívny koncept opäť pripravila agentúra Mark/BBDO, réžiu hranej časti spotov mal na starosti skúsený režisér Tomáš Bařina
- Fio banka prichádza na začiatku roka 2020 s pokračovaním svojej minuloročnej reklamnej kampane, kde sa zamerala na dobre zvyky rozličných kultúr a národov
- Tento rok predstavuje zvyky zo zvieracej ríše, ktoré porovnáva so svojimi dobrými zvykmi
- Kreatívny koncept opäť pripravila agentúra Mark/BBDO, réžiu hranej časti spotov mal na starosti skúsený režisér Tomáš Bařina
Fio banka pripravila nové spoty v náväznosti k reklamnému konceptu Dobré zvyky a od januára sa diváci dozvedia niečo nové napríklad o líške polárnej, makakoch japonských alebo alexandroch malých. Nová séria reklám už neprezentuje dobré zvyky exotických kultúr, ale predstavuje nám zvyky zvierat. Tie prirovnáva k výhodám našich bankových produktov a k dobrým zvykom Fio banky. Dokumentárne zábery sú doplnené hranou časťou spotu, ktorá nadväzuje na dobrý zvyk z prvej časti spotu. Hlas spotu prepožičal Ján Kovalčin, o hlasy zvierat sa postaral Braňo Holiček.
„Chceli sme v koncepte kreatívnej agentúry Mark/BBDO pokračovať a na predchádzajúce spoty tak nadviazať. Preto sme zvolili rovnakú štruktúru spotu aj spoluprácu s niektorými hercami, aby sa minuloročná a tohtoročná kampaň lepšie prepojila. Nové pokračovanie oboznamuje diváka so zvykmi zvierat, a súčasne ich porovnáva s hlavnými výhodami našich produktov, ktoré sú u nás úplne bežné. Zachovali sme aj dokumentárny štýl, kde všetko v pokoji vysvetlí skvelý Ján Kovalčin. Osobne ma nové spoty bavia viac,“ hovorí Jan Bláha, obchodný a marketingový riaditeľ Fio banky.
https://www.youtube.com/watch?v=PbX1afNKob8&feature=youtu.be
Autorom kreatívneho konceptu je agentúra Mark/BBDO, v režisérskom kresle sa predstavil Tomáš Bařina, producentom televíznych spotov je agentúra Boogie Films. Reklamy je možné vidieť na tv staniciach Markíza Group s podporou online bannerov a PPC reklamou.