Foodpanda prináša na Slovensko rýchlosť, kvalitu, flexibilitu, variabilitu doručenia – a najmä čas
Na začiatku bol – Hero. Delivery Hero. Niklas Östberg, ktorý uviedol do života svoju víziu, ale „stále je hladný po ďalších“. Slovo „hladný“ je v tomto prípade viac než výstižné. Holanďan Niklas Östberg pred desiatimi rokmi, obrazne povedané, vyhlásil vojnu hladu. V Berlíne založil online donáškovú službu, z ktorej je dnes medzinárodný gigant pôsobiaci vo viac ako 50 krajinách sveta na štyroch kontinentoch. Misia je už roky nemenná: doručiť čokoľvek, čo sa doručiť dá, až k dverám v čo najkratšom čase. Jedlo, kvety, drogériu, hračky, granuly pre psieho miláčika. Kedykoľvek.
V Česku je „doručovacím hrdinom“ služba Dáme jídlo. Na Slovensku – foodpanda. Dve služby v susedných krajinách spojené jedným vedením. Spája nás história, podobná mentalita – a teraz už aj možnosť expresného doručenia objednávky v horizonte niekoľkých minút, zastrešená silnou medzinárodnou značkou.
Za september pokrytých desať miest
foodpanda vstúpila na slovenský trh v septembri 2021. Má sa o čo oprieť: pod touto značkou si zákazníci po celom svete môžu dopriať jedlo zo 115-tisíc reštaurácií v 400 mestách v 13 krajinách. Skúsenosti rýchlo nachádzajú úrodnú pôdu aj na Slovensku. V desiatich mestách – od Bratislavy po Košice – ponúka foodpanda novú úroveň doručovania. Prepracovaný systém umožňuje flotile kuriérov doručiť objednávku takmer okamžite – ide totiž predovšetkým o doručovanie toho, čo ponúka miestna lokalita a miestni obchodníci. Práve to umožňuje maximálnu rýchlosť a flexibilitu doručovania. „Nie sme len klasická donášková služba na rozvoz jedla, našou víziou je byť skutočne ‚everyday essentials provider‘, čiže k dispozícii priamo v lokalite zákazníka so všetkým, na čo si spomenie, že mu v danej chvíli chýba, či to už bude jedlo, alebo nákup. Nesieme ľuďom čas na čas,“ hovorí Filip Fingl, CEO foodpanda Slovensko.
Spolupráca so sieťou Tesco Stores
Streda, 20. októbra 2021 prinesie nový impulz pre ešte väčšie zrýchlenie a vylepšenie „quick commerce“, ultra rýchlych doručovacích služieb: foodpanda otvára prvých 11 obchodov v rámci spolupráce s Tesco Expres v Bratislave. Službu je možné využívať cez web aj aplikáciu. Možnosť expresne rýchleho vybavenia objednávky je ako stvorená pre nadchádzajúce obdobie – nič nevie pri vianočnom vypekaní rozčúliť viac, ako keď máme rozohriatu rúru a zistíme, že nám chýba múka alebo vanilkový cukor. Bleskové doručenie priamo k dverám ušetrí kopec času – aj nervov. Samozrejme, foodpanda robí všetko pre to, aby sa spolupráca s prevádzkami Tesco Expres z hlavného mesta rozšírila aj do iných slovenských miest.
Prvý Pandamarket na Slovensku
Ďalšia novinka čaká zákazníkov foodpandy v novembri. K maximálnemu skráteniu času doručenia prispeje prvý Pandamarket. Bude to koncept vlastného distribučného skladu, čo zabezpečí ultra rýchlu donášku. Ako opäť hovorí Filip Fingl: „Dnešný zákazník nechce myslieť na objednávku niekoľko hodín dopredu. Chce ju mať vybavenú v horizonte niekoľkých minút, a to aj v zónach, kde nie sú štandardné predajne.“ Pandamarket budú môcť teda zákazníci využívať na doručenie potravín, drogérie, domácich potrieb v priebehu niekoľkých minút aj v oblastiach, kde chýba bežná sieť obchodov.
Prinášame vám čas
Celý formát rýchleho doručenia objednávky – pod jednu hodinu, zvyčajne do 30 minút, v prípade pandamarketu do 15 minút – je postavený na premyslených technologických inováciách. Rýchla objednávka cez appku alebo webovú stránku, prepracovaný dispečerský algoritmus, rýchli kuriéri… Tí sú pre foodpandu osobitou kategóriou. „Títo ľudia sú pre nás veľmi dôležití,“ hovorí Filip Fingl. „Vytvárame pre nich stabilné prostredie s atraktívnymi balíkmi odmien, vrátane špeciálnych programov zameraných na bezpečnosť. Keďže objednávky vybavujeme ultra rýchlo, potrebujeme dobre zvládnutú logistiku. Kuriéri sú v nej veľmi dôležitým článkom. Počúvame ich a vedieme s nimi dialóg.“ Kuriéri majú slobodnú možnosť voľby, či už pri využívaní dopravného prostriedku – auto, skúter, oboje buď vlastné, alebo požičané od externých partnerov, bicykel, aj vlastné nohy – a takisto budú mať možnosť zvoliť si spôsob vyplácania odmeny: mesačne alebo po každej smene.
„Nebudeme zisťovať, ako segment funguje, to už urobili iní. Zákazníci požadujú rýchlosť, flexibilitu, kvalitu, variabilitu a intenzívnejšie prepojenie lokálnych možností. Stále však zdôrazňujeme, že zákazníkom prinášame hlavne čas, na ktorom im záleží,“ uzatvára CEO foodpanda Slovakia Filip Fingl.
Viac informácií nájdete na stránke www.foodpanda.sk.