FOTO: Svetový úspech Slovákov v prestížnom centre Dubaja. Hlásia násobné tržby a tisíce návštevníkov
- Bistro v Dubai Mall sa teší veľkej obľube
- V porovnaní so Slovenskom sú ceny v Dubaji takmer dvojnásobné
- Tržby sú oveľa vyššie ako v slovenských prevádzkach
- Bistro v Dubai Mall sa teší veľkej obľube
- V porovnaní so Slovenskom sú ceny v Dubaji takmer dvojnásobné
- Tržby sú oveľa vyššie ako v slovenských prevádzkach
Slovenský koncept MINT dokazuje, že aj z malej krajiny môže vzísť svetový gastroúspech. V Dubaji, jednom z najprestížnejších miest na svete, rozbehli zakladatelia konceptu úspešný biznis, ktorý spája remeselné pečenie, modernú gastronómiu a jedinečný zákaznícky zážitok.
Kľúče k úspechu
Ich prevádzky v Dubai Mall a City Walk si získali tisíce návštevníkov mesačne vďaka dôrazu na kvalitu, inovatívne nápady a prispôsobenie miestnym zvyklostiam. Kľúčom k úspechu bola vášeň pre gastronómiu, silná vízia a schopnosť prekonávať kultúrne aj logistické výzvy.
Za úspechom konceptu stojí nekompromisný prístup k výberu surovín, vlastná výroba nápojov aj káv a vytvorenie atmosféry, kde sa zákazníci cítia výnimočne. Dubaj bol pre nich prirodzenou voľbou vďaka svojej medzinárodnej rozmanitosti a inovatívnemu duchu.
Zakladatelia si však uvedomujú, že na konkurenčnom trhu nestačí len zaujať, ale treba neustále zlepšovať a prispôsobovať sa potrebám zákazníkov. V článku sa dozvieš, ako sa MINT vysporiadal s výzvami expanzie, aké kroky viedli k ich úspechu a aké sú ich ďalšie plány na medzinárodnej scéne.
- Ako sa slovenský gastrokoncept úspešne prebojoval na medzinárodný trh?
- Ako prebiehalo expandovanie MINT do Dubaja?
- V čom bolo náročné vstúpiť na dubajský trh?
- Aké sú priemerné tržby v Dubaji v porovnaní so Slovenskom?
Čo vás inšpirovalo k vytvoreniu konceptu MINT?
MINT vznikol z túžby priniesť niečo nové a moderné, ktoré spája kvalitné jedlo, inovatívny prístup a jedinečný zážitok. Inšpiráciou boli cestovanie, svetové trendy v gastronómii a snaha vytvoriť príjemný priestor, kam sa ľudia radi vracajú.
V roku 2021 sme reagovali na nedostatok remeselných pekární a bistier s čerstvým pečivom a koláčmi, pričom sme spojili tradičné remeslo s moderným prístupom a príjemnou atmosférou.
Ako ste sa dostali k myšlienke expandovať do Dubaja, najmä do jedného z najnavštevovanejších nákupných centier na svete?
To, že MEDUSA investuje v Spojených Arabských Emirátoch, je výsledok našej dlhodobej stratégie rozvíjať aktivity na medzinárodnej úrovni. Dubaj je mesto, ktoré je synonymom pre inovácie, luxus a medzinárodnú rozmanitosť.
Myšlienka expandovať do Dubaja prišla prirodzene, keď sme hľadali miesto, kde by náš koncept mohol osloviť globálnu klientelu.
Dubai Mall, nákupné centrum, v ktorom sme otvorili našu prvú prevádzku, je jednou z najprestížnejších destinácií, čo nám umožňuje osloviť široké spektrum zákazníkov z rôznych častí sveta. Následne sme Mint priniesli aj do ďalšieho nákupného centra – City Walk.
Bolo náročné vstúpiť na dubajský trh a ako sa vám podarilo zvládnuť výzvy spojené s expanziou?
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Zmenili menu v porovnaní so Slovenskom?
- Koľko zákazníkov majú v Dubaji?
- Koľko museli investovať do prevádzky v Dubaji?
- Aké je tajomstvo ich úspechu?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Rozhovory