FOTO: Svetový úspech Slovákov v prestížnom centre Dubaja. Hlásia násobné tržby a tisíce návštevníkov

  • Bistro v Dubai Mall sa teší veľkej obľube
  • V porovnaní so Slovenskom sú ceny v  Dubaji takmer dvojnásobné
  • Tržby sú oveľa vyššie ako v slovenských prevádzkach
Podnikateľ Peter Štecko je zakladateľom skupiny Medusa Group
Podnikateľ Peter Štecko je zakladateľom skupiny Medusa Group Medusa Group
  • Bistro v Dubai Mall sa teší veľkej obľube
  • V porovnaní so Slovenskom sú ceny v  Dubaji takmer dvojnásobné
  • Tržby sú oveľa vyššie ako v slovenských prevádzkach

Slovenský koncept MINT dokazuje, že aj z malej krajiny môže vzísť svetový gastroúspech. V Dubaji, jednom z najprestížnejších miest na svete, rozbehli zakladatelia konceptu úspešný biznis, ktorý spája remeselné pečenie, modernú gastronómiu a jedinečný zákaznícky zážitok.

Kľúče k úspechu

Ich prevádzky v Dubai Mall a City Walk si získali tisíce návštevníkov mesačne vďaka dôrazu na kvalitu, inovatívne nápady a prispôsobenie miestnym zvyklostiam. Kľúčom k úspechu bola vášeň pre gastronómiu, silná vízia a schopnosť prekonávať kultúrne aj logistické výzvy.

Za úspechom konceptu stojí nekompromisný prístup k výberu surovín, vlastná výroba nápojov aj káv a vytvorenie atmosféry, kde sa zákazníci cítia výnimočne. Dubaj bol pre nich prirodzenou voľbou vďaka svojej medzinárodnej rozmanitosti a inovatívnemu duchu.

Zakladatelia si však uvedomujú, že na konkurenčnom trhu nestačí len zaujať, ale treba neustále zlepšovať a prispôsobovať sa potrebám zákazníkov. V článku sa dozvieš, ako sa MINT vysporiadal s výzvami expanzie, aké kroky viedli k ich úspechu a aké sú ich ďalšie plány na medzinárodnej scéne.

  • Ako sa slovenský gastrokoncept úspešne prebojoval na medzinárodný trh?
  • Ako prebiehalo expandovanie MINT do Dubaja?
  • V čom bolo náročné vstúpiť na dubajský trh?
  • Aké sú priemerné tržby v Dubaji v porovnaní so Slovenskom?

Čo vás inšpirovalo k vytvoreniu konceptu MINT?

MINT vznikol z túžby priniesť niečo nové a moderné, ktoré spája kvalitné jedlo, inovatívny prístup a jedinečný zážitok. Inšpiráciou boli cestovanie, svetové trendy v gastronómii a snaha vytvoriť príjemný priestor, kam sa ľudia radi vracajú.

V roku 2021 sme reagovali na nedostatok remeselných pekární a bistier s čerstvým pečivom a koláčmi, pričom sme spojili tradičné remeslo s moderným prístupom a príjemnou atmosférou.

Ako ste sa dostali k myšlienke expandovať do Dubaja, najmä do jedného z najnavštevovanejších nákupných centier na svete?

To, že MEDUSA investuje v Spojených Arabských Emirátoch, je výsledok našej dlhodobej stratégie rozvíjať aktivity na medzinárodnej úrovni. Dubaj je mesto, ktoré je synonymom pre inovácie, luxus a medzinárodnú rozmanitosť.

Myšlienka expandovať do Dubaja prišla prirodzene, keď sme hľadali miesto, kde by náš koncept mohol osloviť globálnu klientelu.

Dubai Mall, nákupné centrum, v ktorom sme otvorili našu prvú prevádzku, je jednou z najprestížnejších destinácií, čo nám umožňuje osloviť široké spektrum zákazníkov z rôznych častí sveta. Následne sme Mint priniesli aj do ďalšieho nákupného centra – City Walk.

Bolo náročné vstúpiť na dubajský trh a ako sa vám podarilo zvládnuť výzvy spojené s expanziou?

Nastala neočakávaná chyba, prosím skontroluj vyplnené údaje, alebo skús neskôr.

Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.

Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.

Čítajte viac z kategórie: Rozhovory

Nastala neočakávaná chyba, prosím skontroluj vyplnené údaje, alebo skús neskôr.
Platba
Tlačidlo späť
Visa logo
Mastercard logo
Trust pay
Registrovať a zaplatiť
Ikona zabezpečenia Zabezpečené šifrovaním
Trust pay Platobné operácie sa odohrávajú na zabezpečených certifikovaných platformách spĺňajúcich tie najvyššie PCI DSS štandardy bezpečnosti.
Zrušiť predplatné môžeš kedykoľvek. Súhlasím s poskytnutím predpaltného a bol som poučený, že odsúhlasením jeho poskytnutia strácam právo na odstúpenie.

Najnovšie videá

Trendové videá