Hajduček z Footshopu: Dosiahli sme tržby presahujúce 41 miliónov eur, chceme spustiť výrobu prémiového oblečenia
- Celá sféra elektronického obchodu prešla v roku 2022 turbulentným rokom
- Napriek tomu Footshop a s ním spojený e-shop Queens úspešne ukončili ďalšie finančné obdobie
- Celá sféra elektronického obchodu prešla v roku 2022 turbulentným rokom
- Napriek tomu Footshop a s ním spojený e-shop Queens úspešne ukončili ďalšie finančné obdobie
Prémiový predajca streetového oblečenia a tenisiek Footshop spolu so spoločnosťou Queens úspešne ukončili ďalší finančný rok s obratom viac ako 41,8 milióna eur, prevádzkovým ziskom v kladných číslach a 455-tisíc objednávkami len pre Footshop. V tomto roku sa chcú obe značky zamerať na zvýšenie zisku alebo otvorenie nových kamenných predajní.
„Hoci bol rok 2022 rokom zložitých geopolitických a makroekonomických udalostí, budem naň spomínať ako na veľký rok v histórii Footshopu a Queensu. Náš tím sa posilnil a vďaka tomu sme zlepšili mnohé interné procesy v spoločnosti a celkovo sme dosiahli výrazný pokrok k lepšiemu,“ hovorí Peter Hajduček, zakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Footshop.
„Koncom roka sme potom oslávili jedenásť rokov na trhu špeciálnym projektom, v rámci ktorého maliar Martin Lukáč zakomponoval naše logo do jedenástich unikátnych obrazov, ktoré sme vystavili na týždeň v centre Prahy v galérii Mánes, kde na vernisáž prišlo viac ako 500 návštevníkov. Všetky tieto momenty uplynulého roka, podporené skvelými výsledkami posledného štvrťroka, nás všetkých motivujú k tomu, aby sme pokračovali v našej dobrej práci.“
Rok 2022 vo Footshope v číslach:
- Footshop a Queens dosiahli obrat viac ako 41 miliónov eur,
- 455-tisíc objednávok,
- 261-tisíc predaných párov tenisiek,
- e-shop Footshop navštívilo celkovo 30 miliónov používateľov,
- prekročenie hranice 1,5 milióna sledovateľov na sociálnych sieťach,
- 615-tisíc zákazníkov navštívilo kamenné predajne v Prahe, Bukurešti a Budapešti.
Plán na rok 2023
V roku 2023 plánuje Footshop zvýšiť predaj v e-shope minimálne o 10 % a v prípade Queensu o 35 %. Cieľom je podľa Hajdučka naďalej zvyšovať ziskovosť oboch predajní. Spoločnosť Queens tiež plánuje otvoriť nové kamenné predajne v Prahe, zatiaľ čo Footshop má záujem otvoriť kamenné predajne v Poľsku a na Slovensku.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Footshop a Queens ukončili rok s obratom presahujúcim 41 miliónov eur
- Značka prekročenie hranice 1,5 milióna sledovateľov na sociálnych sieťach
- Zakladateľ značky odhalil ambiciózne plány na rok 2023
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom