Digitalizovať sa dá aj pivo. Mladí Slováci bez moderných technológií nechcú robiť
- Vypočuj si rozhovor s Miroslavom Krempaským, CEO spoločnosti Millennium, ktorá sa už 20 rokov venuje IT a digitálnym riešeniam
- Firmy, pre ktoré je digitálna transformácia top témou a v čase nástupu pandémie už mali vyriešenú napríklad aj prácu z domu, majú väčší predpoklad, že túto krízu zvládnu
- Vypočuj si rozhovor s Miroslavom Krempaským, CEO spoločnosti Millennium, ktorá sa už 20 rokov venuje IT a digitálnym riešeniam
- Firmy, pre ktoré je digitálna transformácia top témou a v čase nástupu pandémie už mali vyriešenú napríklad aj prácu z domu, majú väčší predpoklad, že túto krízu zvládnu
Digitalizácia je v súčasnej dobe bežným buzzwordom, ktorý mnohí používame. Avšak zamyslel si sa niekedy nad tým, ako ju možno pretaviť do praxe? Miro Krempaský z IT firmy Millennium ti priblíži, v čom spočíva digitálna transformácia a ako dokáže zlepšiť biznis firmám bez ohľadu na ich veľkosť a zameranie.
Sú slovenské firmy dostatočne digitalizované? S čím sa museli popasovať, keď udrel koronavírus? Millennium by mohlo ísť v tomto príkladom aj iným firmám. Nevlastní ani jeden server a všetko má v cloude. Aj vďaka tomu sa firme podarilo preklenúť toto náročné obdobie.
Miro vraví, že s každou krízou prichádzajú inovatívne riešenia, ktoré v konečnom dôsledku posúvajú firmy vpred. Kto to pochopil a riadi sa tým, má obrovskú výhodu.
Nielen kríza, ale aj konkurenčný boj na trhu vplýva na zavádzanie nových riešení. V minulosti sa čakalo napríklad na vybavenie hypotéky niekoľko mesiacov a na konci schvaľovania bola halda papierov. Ako to funguje dnes?
V podcaste zistíš aj to, čo všetko sa dá digitalizovať na varení piva, čo je atraktívne pri výbere práce pre mileniálov alebo či existujú segmenty, ktoré nepotrebujú digitalizáciu. Viac sa dozvieš v podcaste.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy