IKEA hrá vo svojej reklame na city. Skvelá reklama už stihla nazbierať 1,5 milióna zhliadnutí na YouTube
- IKEA opäť ukázala, že vo svojich reklamách je naozajstná špička
- Tá posledná má už za pár dní nazbieraných viac než 1,5 milóna zhliadnutí na YouTube
- IKEA opäť ukázala, že vo svojich reklamách je naozajstná špička
- Tá posledná má už za pár dní nazbieraných viac než 1,5 milóna zhliadnutí na YouTube
Nová dojemná kampaň od Ikea „chytí“ aj tých zo železa. Prišiel s ňou Adweek, ktorý zverejnil aj reklamné video. Spot rozpráva príbeh o dvoch zatúlaných psíkoch, pričom jeden z nich nájde domov v plnozariadenom byte od IKEA. Prvoplánové môžu byť v ňom cenovky, ktoré sa zobrazujú na každom kuse nábytku, po ktorom psík hopsá. Ale dej príbehu ťa odrovná, naozaj.
Na začiatku sú fľakatí kamoši spolu, no jedného z nich si zoberie rodina. Zábery ukazujú, že sa mu v novom domove páči. Ak však dostane plyšovú hračku, podobajúcu sa druhému psíkovi, zacnie sa mu. Hračke začne nosiť jedlo a „pamlsky“. Utri slzu, ešte nie je koniec. Nahromadené jedlo uvidí rodina za dvojpohovkou Ektorp za 349 eur. Tej hneď svitne, čo sa snažia smutné psie oči povedať a ide zobrať druhého psíka domov…
https://www.youtube.com/watch?time_continue=36&v=sTuZfejD2Fc
S reklamou prišla grécka reklamná agentúra Ogilvy Greece. Má 90 sekúnd a za dva týždne od jej vydania stihla na Facebooku nazbierať vyše pol milióna zhliadnutí a na YouTube viac než 1,5 milóna zhliadnutí.
Reklamy od Ikea na festivale Cannes Lions
Ikea je známa, že si dá na svojim kampaniach záležať. Jednou z najúspešnejších je aj kampaň na kolekciu pre hendikepovaných zákazníkov „ThosAbles“. Produkty s týmto označením predstavuje sériu väčších úchytok a ďalších vylepšení, ktoré zákazníci potrebujú.
Reklama je dobre cielená, vystupujú v nej reálni zákazníci, ktorí podobné produkty potrebujú. Ako napríklad Eldar, hlavná postava. V reklame hovorí o svojom príbehu a nové vylepšováky si veľmi pochvaľuje.
Kardåsh od Kanye Westa
Marketing IKEA vie pobaviť aj celý svet. Svedčí o tom komunikácia s Kanye Westom. Filozofiu spoločnosti si zamiloval aj americký raper, ten sa v rozhovore pre rádio BBC vyjadril, že by mal spoločnosti pomáhať s interiérovým dizajnom.
Populárny reťazec rýchlo reagoval a vtipným príspevkom na Facebooku si vystrelil z raperovho klipu Famous. Išlo o fotku obrovskej postele, ku ktorej Ikea napísala „Hej, Kanye, veľmi by sme chceli vidieť, čo vytvoríš. Mohli by sme ťa urobiť slávnym“.
https://www.facebook.com/ikea.au/photos/a.276205668287/10154389308918288/?type=3
Túžby Westa pracovať pre Ikea sa chytil aj internet. Ľudia začali premýšľať, ako by raperove návrhy asi vyzerali. Jedným z nich je podarený návrh stoličky s názvom Kardåsh, ako ušitý na mieru jeho manželke Kim Kardashian.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1582730448529816&set=p.1582730448529816&type=3&theater
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy