Jaro Slávik hľadá talenty vo vlastnom projekte, do ktorého investoval desiatky tisíc eur
- Aplikácia sa volá BOOYANG a bude spustená 1. septembra. Zapojiť sa do nej môžu talenty z rôznych oblastí a celého sveta
- Aplikácia sa volá BOOYANG a bude spustená 1. septembra. Zapojiť sa do nej môžu talenty z rôznych oblastí a celého sveta
Jaro Slávik je známy predovšetkým zo súťaže Československo má talent, ale už 26 rokov sa venuje aj hudobnej produkcii na medzinárodnej úrovni a vyhľadávaniu mladých talentov. Stojí aj za aplikáciou, ktorá má ambície spojiť rôzne kreatívne odvetia a osobnosti z oblasti športu.
„Aplikácia je východiskom mojich doterajších skúseností a určite aj priaznivých okolností. Faktom je, že platforma, ktorá by dokázala prezentovať najrôznejšie talenty na jednom mieste, svetovo chýba,“ vyjadril sa tvorca idey, Jaro Slávik.
Aplikácia pre talenty
Aplikácia je pripravená na testovanie, ale už dnes obsahuje okolo tisíc videí. Jej cieľom je osloviť nadaných ľudí z prostredia hudby, športu, ale aj komédie a kreatívneho priemyslu. Aplikácia je inovatívnym prístupom k talentovému manažmentu a mala by pokryť dopyt po aktivitách, ktoré sa na televíznu obrazovku nedostanú. Podľa Slávika sa obsah, ktorý diváci sledujú v televízii, zásadne líši od toho, ktorý uprednostňujú v online prostredí.
„Okrem sociálnych sietí sa v súčasnosti nové a kreatívne trendy nemajú kde prejaviť. Nemyslím tým len hudobnú sféru, ale aj šport, kde sa z mainstreamových aktivít stali minoritné. Výnimkou nie sú ani remeslá a móda. Naším cieľom je uchopiť talentový manažment inak a pomôcť mladým ľuďom, ktorí pôsobia v rôznych oblastiach,“ povedal Slávik.
Talentové súťaže online
Zverejnené videá sa budú uchádzať o priazeň divákov prostredníctvom súťaží. Jaro Slávik dodal, že jeho cieľom je spojiť jednotlivé cieľové skupiny a zbúrať televíznu monotónnosť. Napriek tomu však s televíziou JOJ plánuje spolupracovať aj naďalej. Aplikácia teda bude podporená aj televíznym programom. Dôkazom, že Jaro Slávik svojmu nápadu verí, je fakt, že nezanedbateľnou sumou prispel aj on, cenu prirovnáva k hodnote bytu v Bratislave. Aplikáciu oficiálne spustí už 1. septembra.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy