Je toto najlepšia reklama roku 2018?
- Absolut vodka spustila dlho očakávanú kampaň, ktorú začala teasovať už začiatkom septembra krátkym videom
- Odhalenie prišlo včera s niečo viac ako minútovým spotom, za ktorý značka získala na internete množstvo pozitívnych komentárov
- Za kreatívnym konceptom kampane stojí slovenská agentúra Triad Advertising
- Absolut vodka spustila dlho očakávanú kampaň, ktorú začala teasovať už začiatkom septembra krátkym videom
- Odhalenie prišlo včera s niečo viac ako minútovým spotom, za ktorý značka získala na internete množstvo pozitívnych komentárov
- Za kreatívnym konceptom kampane stojí slovenská agentúra Triad Advertising
„Slovenské mamičky, pekné dcéry máte,“ spieva sa v úvode spotu. Záber patrí mladej žene s partou na hlave, ktorej však väčšinu času divák nevidí do tváre. Pomaly vstupuje do klubu, pričom prechádza popri mladých, „cool“ ľuďoch. Dostáva sa na tanečný parket, tancuje a divákom konečne odhaľuje svoju tvár.
„Som Natalie a aj ja som Slovenka,“ hovorí hlavná hrdinka. Dodáva, že Slovensko už dávno žije všetkými farbami a divákom radí, aby sa aj oni vykašľali na predsudky. „Poď žiť, nechaj žiť!,“ prízvukuje.
Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Triad Advertising, ktorá dllhodobo spolupracuje so značkou Absolut.
„Kampaňou chceme dosiahnuť, aby si viac Slovákov uvedomilo, ze farba pleti neurčuje to, kým sme. Slovensko žije všetkými farbami, preto ľudí vyzývame, aby sa vykašľali na predsudky a išli žiť,“ dodáva tvorcovská agentúra.
Kampaň bude okrem online nasadená aj prostredníctvom outdoorových nosičov. Dynamickú hudbu v spote špeciálne pre toto video vytvoril známy slovenský producent Jimmy Pé. Teasingové video, ktoré uvádzalo kampaň, si môžeš pozrieť TU.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy