Jedinou kolekciou sme planétu odľahčili o takmer 40 kíl odpadu, hovoria zakladateľky značky Athleeya
- Značku Athleeya založili dve Slovenky
- Chceli na trh priniesť oblečenie, ktoré bude pohodlné
- Zároveň však chceli prepojiť športovú módu s elegantnou
- Značku Athleeya založili dve Slovenky
- Chceli na trh priniesť oblečenie, ktoré bude pohodlné
- Zároveň však chceli prepojiť športovú módu s elegantnou
Komfort a štýl bez kompromisov. Táto veta vystihuje značku, ktorá vo svojej tvorbe kladie dôraz na pohodlie. Je dôkazom toho, že funkčné oblečenie nemusíme využiť iba na športové aktivity, ale môžeme v ňom reprezentovať aj našu ženskosť a eleganciu.
Reč je o značke Athleeya. Už samotný názov sa prepája s pojmom athleisure, ktorý vystihuje aj túto značku. Ide totiž o oblečenie prepájajúce prvky nadčasovosti a elegancie s prvkami športu.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
K móde mali vždy blízko
Za značkou stojí dvojica žien, ktorá mala k móde blízko od detstva. Aj napriek tomu, že Petru Harachovú vždy bavilo sledovať módu a kombinovať veci, dlhé roky sa venovala marketingu.
Druhá spoluzakladateľka značky Slávka Mackaničová síce vyštudovala strednú školu odevného dizajnu a v dizajne aj pôsobila, ale v interiérovom. Vďaka tomu sa spojili aj ich cesty. Slávka totiž Petre pomáhala so zariaďovaním bytu.
Nápad na založenie vlastnej značky však prišiel neskôr. Ich cesty sa opäť prepojili celkom náhodne, keď sa Petra pohrávala s myšlienkou, že chce založiť niečo vlastné.
Skladačka sa poskladala
„Mala som túžbu založiť si niečo vlastné, a teda hlavne spojené s jogovým oblečením, keďže som sa venovala a stále sa venujem joge. V tom čase mi chýbalo oblečenie, ktoré by bolo nielen športové, ale aj na bežný deň, cítila by som sa v ňom pekne a žensky a dalo by sa zladiť k bežným veciam,“ hovorí Petra.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
V tom čase sa stretla so Slávkou a ich myšlienky sa prepojili. Ako nám Slávka objasnila, proces interiérového dizajnu je veľmi zdĺhavý a je schopná obslúžiť len pár ľudí. Túžila však priniesť produkt, ktorý by vedel súčasne pomôcť viacerým ľudom a urobiť ich šťastnými.
Napokon, keď Petra prišla so svojím nápadom, Slávke sa celá skladačka zložila a vedela, že toto je cesta. „Architektúra je fajn, ale toto je to, čo mám naozaj rada – pracovať s materiálmi, farbami a s tým, že môžeme priniesť ženám niečo, v čom budú štýlové, módne, ale zároveň aj nadčasové,“ konštatuje Slávka.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Kto stojí za značkou Athleeya
- V čom je toto oblečenie výnimočné
- Ako značka Athleeya pomáha životnému prostrediu
- Čo zohráva vo výbere oblečenia dôležitú úlohu
- Kto je cieľovou skupinou tejto značky
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy