Katy Perry vstupuje do sveta biznisu s drinkom, ktorý ťa „opije“ bez alkoholu
- Značka De Soi chce byť iná ako ostatné
- Spoločnosť získala finančné prostriedky vo výške 4 miliónov dolárov
- Značka De Soi chce byť iná ako ostatné
- Spoločnosť získala finančné prostriedky vo výške 4 miliónov dolárov
Že do sveta biznisu vstupujú celebrity, nie je žiadnou novinkou. A nie je ani výnimkou, že sa im veľmi darí. Napríklad speváčka Rihanna doslova prevalcovala kozmetický priemysel značkou kozmetiky Fenty, Lady Gaga jej úspešne sekunduje značkou Haus Labs a spomeňme aj sestry Mary-Kate a Ashley Olsenové, ktoré vlastnia superluxusnú značku The Row.
Výnimkou nie je ani popová ikona Katy Perry. Uvádza na trh nový rad elegantných a nealkoholických nápojov. Novú spoločnosť s názvom De Soi spolu so svojou spoločníčkou Morgan McLachlanovou predstavila štýlovo, na streche hollywoodskeho spoločenského klubu Heimat. Hostia tu tak po prvýkrát mali možnosť ochutnať štýlové nealkoholické nápoje podnikavej dvojice žien.
Žiadny chľast
Spoločnosti De Soi sa podľa Entrepreneur podarilo aj nedávno získať finančné prostriedky vo výške 4 miliónov dolárov. Perry a McLachlanová prichádzajú na trh nealkoholických nápojov s novou, pútavou, elegantnou a hravou líniou, ktorej hlavným sloganom je „Žiadny chľast, iba samé rastlinné látky“.
De Soi sa snaží nasledovať svoju materskú spoločnosť AMASS, ktorej zakladateľkou je rovnako McLachlanová. Spoločnosť sa zaoberá výrobou liehovín a produktov pre domácnosť, ako napríklad sviečky, s použitím rastlinných zložiek.
Nápad prišiel v suchom januári
Spoločnosť začala svoju činnosť veľmi premyslene v januári tohto roka. Hnutie suchý január, kedy by sa ľudia mali vyvarovať alkoholu, považovali za najlepšie obdobie na začatie ich činnosti.
Najskôr potrebovali získať spätnú väzbu, a tak sa rozhodli výrobok predávať priamo spotrebiteľom. Odozva na ich výrobok bola lepšia, ako očakávali, a tak sa im podarilo presunúť do veľkoobchodu oveľa rýchlejšie, než mali v pláne.
Z takého úspešného štartu síce mali veľkú radosť, ale vyžadovalo si to tiež aj väčšie kapitálové náklady. Dvojicu žien zoznámil ich spoločný priateľ práve počas pandémie.
Pracujúce matky si padli do oka a rozhodli sa vytvoriť niečo výnimočné. Ich predstavou, ako matiek, bolo vytvoriť výnimočný, elegantný, bublinkový a lahodný nápoj na úrovni, avšak bez štipky alkoholu.
Drinky De Soi tak môžeme nazvať skôr aperitívom ako nápojom. Pokúsili sa ich vytvoriť tak, aby človeku priniesli rovnaký pôžitok a zážitok, ako pri pohári vína. Jediný rozdiel je v tom, že sú úplne bez alkoholu. Obe ženy sú presvedčené, že existuje obrovské množstvo ľudí, ktorí si tento zmyselný oslavný nápoj zaslúžia.
Základom pre vznik tejto značky bola oslava a vytvorenie nápoja s rovnakou komplexnosťou ako pohár dobrého vína. Nealkoholické aperitívy značky De Soi sa vyrábajú z prírodných zložiek a predávajú sa v troch príchutiach. Citrusová „Golden Hour“, šťavnatá a vyvážená „Champion Dreams“ a obľúbenec Katy Perry, bohatá a jemná „Purple Lune“.
Pozdvihne ti náladu
Logo, ktoré sa nesie ich stránkou, chcelo povedať, že v dobe, keď si ľudia majú plniť svoje sny a pracovať na nich, nie je čas na opicu. Slovo De Soi pochádza z francúzskej frázy maitrise de soi a znamená sebaovládanie. Rad ich nealkoholických nápojov bol inšpirovaný francúzskym étosom pôžitku a zdržanlivosti.
Aperitívy sú plné výnimočných rastlín, ktoré nájdeš aj vo svojej obľúbenej reštaurácii, od yuzu, citrónovej trávy až po datle a rozmarín. Tajomstvo týchto drinkov sa skrýva v adaptogénoch, rastlinných látkach, ktoré ti uvoľnia myseľ, pomôžu tvoriť a zrelaxovať sa.
Ako sa vyjadrila pre Forbes Perry, chce, aby spotrebitelia vnímali De Soi ako elegantný zážitok, pričom adaptogény a prírodné rastlinné látky sú súčasťou tvorby každého výrobku. Vďaka tomu sú zdravšou alternatívou alkoholu a zároveň poskytujú želaný účinok na zlepšenie nálady.
„Sme čerstvé mamičky po tridsiatke a s tým sú spojené aj určité výzvy. Rada prídem domov z práce a dám si pohár vína. Zistila som však, že aj pár pohárov vína v utorok večer a následné vstávanie o piatej ráno dokáže byť veľmi nemilé. Preto sme preniesli túto výnimočnú chvíľu, ten zmyselný zážitok do našich nápojov,“ vyjadrila sa McLachlanová.
Aj známe osobnosti pri zakladaní podniku čelia výzvam
Obe ženy sa rozhodli pre založenie novej značky práve v období pandémie. Preto museli čeliť výzvam v podobe zabezpečenia výrobcov a tiež zistenia, ako správne plniť fľaše.
Ich nápoj totižto nie je štandardným, keďže doň dávajú zložky, ktoré sú živé. Bol to systém pokusu a omylu, ktorý im zabral mnoho času. Ako priznali, proces im trval viac ako rok, výsledok však stojí za to.
Ako vždy, pri podnikaní je dôležité nebrať nie ako odpoveď. Ľudia sú každým rokom čoraz viac uvedomelejší v oblasti zdravia a výživy. Treba len dôverovať svojmu vnútru, stopercentne nasledovať svoju víziu a byť o nej presvedčení.
Spoločnosť sa v súčasnosti snaží využiť svoj novozískaný kapitál pri rozširovaní svojej pôsobnosti v maloobchode a dostať výrobky do čo najviac regálov po celej krajine.
Preto, ak máš aj ty nejaký nápad, stačí ho iba dobre predať. V súčasnosti je svet plný príležitostí, treba len nájsť odvahu a ísť si za cieľom rovnako ako tieto dve dámy.
Zdroje: Entrepreneur, De Soi, Forbes