Každý deň môže chutiť skvelo, keď sa radujeme z maličkostí
- McDonald’s predstavil nový koncept
- McDonald’s predstavil nový koncept
Od júna odštartoval v televízii aj v online priestore imidžový spot, ktorým McDonald’s v Českej republike a na Slovensku uvádza svoj nový koncept, ktorý sa postupne prepíše do všetkej komunikácie: príbeh vtáčika, ktorý poletuje pri reštaurácii, pozoruje život ľudí okolo a oslavuje malé radosti, ktoré nás denne stretávajú. Práve vďaka nim potom môže, ako hovorí kampaňový claim, každý deň chutiť skvelo.
„Priniesť príbeh s veľkým posolstvom o malých veciach bola príjemná výzva. Keď sme sa však na svet pozreli očami malého vtáčika, všetko do seba zapadlo. Práve on nám v spote pomáha ukázať, že po radosť skutočne netreba chodiť ďaleko. Je tu medzi nami dnes a denne. Stačí si ju len všímať a vychutnať si ju,“ vysvetľuje myšlienku spotu Creative Director DDB Gert Laubscher.
„A práve na tom je postavený aj samotný dlhodobý koncept,“ dodáva.
„McDonald’s je brand, ktorý je konzistentný a vždy prinášal do života ľudí pozitívne emócie. Nový komunikačný koncept nie je výnimkou. Vyzdvihnúť fakt, že radovať sa dá aj z mála, je nám vlastné. A je pravda, že v posledných týždňoch ešte získal na väčšej relevancii. Aj preto sa nám tak zapáčil príbeh nášho hlavného hrdinu. Nenápadný malý vtáčik je niečím obyčajným a všedným a zároveň aj symbolom voľnosti, života a veselosti,“ reaguje na stratégiu McDonald’s Martin Troup, Marketing Director pre Českú republiku a Slovensko.
Ďalšie rozpracovanie konceptu Každý deň chutí skvele sa v nasledujúcich mesiacoch premietne vo všetkých touchpointoch, rôznych produktových platformách a celkovej komunikácii značky. V televíznom spote je použitá originálna pesnička Billa Withersa.