Koniec chillu pri Netflixe? Ak nechceš za služby platiť viac, musíš sa zmieriť s reklamami
- Predplatiteľov Netflixu čakajú zmeny
- Filmový priemysel je v kríze
- Prečítaj si mega príbeh úspešnej spoločnosti
- Predplatiteľov Netflixu čakajú zmeny
- Filmový priemysel je v kríze
- Prečítaj si mega príbeh úspešnej spoločnosti
Svet filmovej zábavy sa definitívne mení a presúva do obývačiek domácností. Obchod s DVD sa pomaly ale isto končí a nie je vylúčené, že definitívny úpadok zaznamenajú aj kiná.
Do priestoru, ktorý v nie tak vzdialenej minulosti Netflix ovládol, sa tlačia noví hráči. Čo to znamená pre seriálových a filmových fanúšikov? A máme sa pripraviť, že množstvo reklamy, ako je na Youtube, príde aj na Netflix?
Ako prakticky všetky veľké a úspešné projekty, aj príbeh Netflixu je príbehom pohodlnosti a vynikajúceho nápadu. Je to príbeh jednej poštovej zásielky, ktorá doletela až na červený koberec Hollywoodskych Oscarov.
Film v pohodlí domova
V 90-tych rokoch Ameriku ovládali videorekordéry. Najväčšia sieť videopožičovní tých čias, Blockbuster, zamestnávala 60 000 ľudí v 9 000 obchodoch. Upokojená zdanlivou neotrasiteľnosťou svojej pozície však prehliadla vývoj nových technológií.
Filmy distribuované na VHS kazetách mali niekoľko nedostatkov. Tieto nosiče boli pomerne veľké, kvalita obrazu používaním klesala, bolo nevyhnutné ich pretáčať po dopozeraní filmu, požičiavali sa len na veľmi obmedzený čas a zákazníci platili za kus.
A potom sa v roku 1997 objavilo DVD. Jeho potenciál si všimli dvaja muži. Marc Randolph a Reed Hasting boli spolupracovníci vo spoločnosti Pure Atria. Čo je podstatnejšie, spoločne sa vozili do práce jedným autom.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Ako vznikol nápad založiť Netflix
- O dvoch vizionároch v aute
- O jednej poštovej zásielke
- Čomu Netflix dnes čelí
- Čo sa zmení pre predplatiteľov v dohľadnej dobe
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity