Kreatívni zákazníci McDonald’s našli v nevinnom dizajne pohárov sexizmus
- Nový letný nápoj z kuchyne McDonald's sa stal virálnym
- Presnejšie nejde ani tak o produkt ako taký, ale o jeho obal
- Kreatívni zákazníci v jeho nevinnom dizajne našli sexuálny podtón
- Nový letný nápoj z kuchyne McDonald's sa stal virálnym
- Presnejšie nejde ani tak o produkt ako taký, ale o jeho obal
- Kreatívni zákazníci v jeho nevinnom dizajne našli sexuálny podtón
Minulý mesiac spoločnosť McDonald’s v Japonsku uviedla na trh nový rad nealkoholických nápojov McFizz. Upozornil na to server AdAge.com.
Nápoje sa v prevádzkach rýchleho občerstvenia dajú kúpiť v troch osviežujúcich príchutiach Lemon Ginger, Blue Hawaii a Blood Orange. Všetky tieto sódy sú naozaj výrazne pestrofarebné, avšak to nie je ani zďaleka ich najväčším lákadlom.
Dizajnéri z McDonald’s si mysleli, že spustenie McFizz je skvelou príležitosťou, pri ktorej môžu kreatívnym spôsobom vzdať hold romantickému potenciálu, ktorý v sebe nesú dlhé letné večery.
Najnovšie vytvorili celý nový rad priesvitných pohárov s ilustráciou chlapca na jednej strane a dievčaťa na strane druhej. Keď je pohár prázdny, chlapec a dievča vytvárajú dojem, že stoja pri sebe a dávajú si nevinný bozk na tvár či líce – podľa toho ako pohár otočíš.
Kreatívni zákazníci však nevinný romantický okamih premenili na oveľa horúcejšiu scénku. Stačí nahnúť plastový pohár do toho správneho uhla.
Popíjanie sviežeho nápoja z dielne McDonald’s týmto trikom dostáva celkom iný rozmer, než aký chcela spoločnosť svojim zákazníkom pôvodne sprostredkovať. Celá vec prináša nový význam aj aj samotnému sloganu „I’m lovin’ it.”
Na nový dizajn reaguje aj množstvo fanúšikov na sociálnej sieti Twitter. Tí postuju stále nové fotky pohárov v nekonečnom množstve polôh. S pohármi od sódy sa totižto dá naozaj rôznorodo vyhrať a zabaviť. Postupne sa tak internetom šíri niečo ako nová online Kámasútra z dielne fastfoodovej spoločnosti. Všetko vďaka zákazníkom McDonald’s, ktorí majú skvelú predstavivosť.
Aj keď táto chyba pravdepodobne spôsobuje mierne rozpaky na oddelení dizajnu a marketingu McDonald’s, zdá sa, že spoločnosť neplánuje „inkriminované“ plastové poháre v najbližšej dobe definitívne stiahnuť z predaja.
Celá táto kauza pravdepodobne zvýšila predaj spoločnosti viac ako ktorýkoľvek typ PR kampane McDonald’s . V skutočnosti sa tieto poháre so sexuálnym podtónom stávajú zberateľským kúskom.
zdroj: adage.com, thesun.co.uk