Kreatívni zákazníci McDonald’s našli v nevinnom dizajne pohárov sexizmus

  • Nový letný nápoj z kuchyne McDonald's sa stal virálnym
  • Presnejšie nejde ani tak o produkt ako taký, ale o jeho obal
  • Kreatívni zákazníci v jeho nevinnom dizajne našli sexuálny podtón
mehac
TASR, wikimedia.org
  • Nový letný nápoj z kuchyne McDonald's sa stal virálnym
  • Presnejšie nejde ani tak o produkt ako taký, ale o jeho obal
  • Kreatívni zákazníci v jeho nevinnom dizajne našli sexuálny podtón

Minulý mesiac spoločnosť McDonald’s v Japonsku uviedla na trh nový rad nealkoholických nápojov McFizz. Upozornil na to server AdAge.com.

Nápoje sa v prevádzkach rýchleho občerstvenia dajú kúpiť v troch osviežujúcich príchutiach Lemon Ginger, Blue Hawaii a Blood Orange. Všetky tieto sódy sú naozaj výrazne pestrofarebné, avšak to nie je ani zďaleka ich najväčším lákadlom.

Dizajnéri z McDonald’s si mysleli, že spustenie McFizz je skvelou príležitosťou, pri ktorej môžu kreatívnym spôsobom vzdať hold romantickému potenciálu, ktorý v sebe nesú dlhé letné večery.

https://www.facebook.com/dacothaiversion/photos/pcb.2254042561312145/2254042404645494/?type=3&theater

Najnovšie vytvorili celý nový rad priesvitných pohárov s ilustráciou chlapca na jednej strane a dievčaťa na strane druhej. Keď je pohár prázdny, chlapec a dievča vytvárajú dojem, že stoja pri sebe a dávajú si nevinný bozk na tvár či líce – podľa toho ako pohár otočíš.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2743722135639547&set=basw.AbpmvL8hqHKFn7NX4lCRqIX7p0lIylZKrWWsffkYok9vkHGcRa_ZH98hxCaHFH-DwaruFQLU_QxIS8VHmZXpT1PAUAXnHbWNFFPhUFRbEp0MtyZGnK0UYNeaiXHXv65JgH1zySReHdIXQ3WX3Z_KhS3g.10153357521641831.506586476165402.2743722135639547.705713719535362.871503472890737.1283960451638369.1122364314454537.1168087346630831.1189874771148407&type=1&opaqueCursor=Abrykkqkp9_b_KNgF6Sf1z402XQ-57aibOvXnzS1NKvzaHaMfYuJpPn70549AaXitXD0VLsXdRXKcVkR7wkOlgsPgAqeqTRA3t98EidtmU9dL6TMjJbQT-39-9PrbvE4dqnxaIOnGVnUwKII5eM7uhCjQOQF0W9tzGX-bBX152czZ1ax6b_wX3TVuJq0CfPdX-DCGF9pdYx6wSybIRv1YQUDFGNiZyFbyYKRFOIAvjE-uzxJ1lzEgLMEWnf4ZnfrT0DDAKJFlnd4PY5GoPDNxqAOHGIvMLdIcrrtJ58m9WBTOR21gE5PlhwN1i-K8MLNomWPSb6_KFlQhbmzKkOsq6UNFFUIPGxcgLFPlq4bDvZwYgZm-PejsDnaf9oA-Ua1bVm4zBgZqXDCnvn3PsTwL9NZEHxQJGgNxvpT1HEnw9HbmIlihIW4mcW3C7QnhHJNwQibDIxlTfnNFcmGLfpzJuz95eOz2Qs8IktzHEadxsg8x0oJIyUX9GGyRx7veW9odPAdByhJp41X7Qq0NGHu5ZKd3TFqh0-pdr5lIkSELiDc8DmSX3q_aNvF3Dtrr7h0JmTYSSXyba10lCEA6iklKCsylm0gpU2svKEGwUvAP_vJTRdNmliIizAYFLVsoHatZmBH-hanf18xysgqQ195W8Rca0FqpuFhPhgQixeTTIAgML11ExTbq_RMTkor7cVlQKXkFpsBXXFNaWzyzyuwjRsr&theater

Kreatívni zákazníci však nevinný romantický okamih premenili na oveľa horúcejšiu scénku. Stačí nahnúť plastový pohár do toho správneho uhla.

Popíjanie sviežeho nápoja z dielne McDonald’s týmto trikom dostáva celkom iný rozmer, než aký chcela spoločnosť svojim zákazníkom pôvodne sprostredkovať. Celá vec prináša nový význam aj aj samotnému sloganu „I’m lovin’ it.”

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10214200670188041&set=pcb.10214196193356123&type=3&theater

Na nový dizajn reaguje aj množstvo fanúšikov na sociálnej sieti Twitter. Tí postuju stále nové fotky pohárov v nekonečnom množstve polôh. S pohármi od sódy sa totižto dá naozaj rôznorodo vyhrať a zabaviť. Postupne sa tak internetom šíri niečo ako nová online Kámasútra z dielne fastfoodovej spoločnosti. Všetko vďaka zákazníkom McDonald’s, ktorí majú skvelú predstavivosť.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10217798311203783&set=bc.Abomki09cxa2hIsS626cjCUq90DUs3lxm2H1C5dZdcwJq6TZKouyR_Ai-wDZP05YOvXzD9ftMGAdgjnHBFQRvVETtq_9dheWHBhq9zKpP7wwnLVYgIGU-nI6fbJO2GDYHfWmNYH6YNk9HiSb6aRUB5rT&type=1&opaqueCursor=Abrcm1d_MHDzCnzPxSpze3nR9ID-kNISckKupQYnUUFNlz7bZoPDjrgGoNfftsyi9gyF2ksyut5VgRMrzNEqo5h_9nsSTQOWXsi_-X1RqoYesX6GkuQy_B9DNYxx3Z1XQHWpyMiU4x-Vv0Q22F2n_zzxmVFW2tr5jQGk7cUznIH2sUtYElo7CpRqoVG4qdAXloD0DL_Tv0uWk0AK0KJa_6g7sF9UhV5b5SgeOJyvTzGvHeEJw6AS-_Jj_8e4Ga-o_rkpjSZ5vbRdFsgip1jqgxhn-9_7UL_dcXN8Xe3GRAwYoCRWWemqyvc7TkO7m4Nn0mgOMGo7V1xlbiXMV4keCaCk4gNk3MNdz63LwkRRJXtCGyTlpOCXh9EZQLFH5ikYON4DZKkFoAvr8x_yZC2golUDs3IJlMGdSlnLfhu29aXKZQ6Qwn26nm40YkWcm9A2mUc38zZU-PDBJPRLZ6UYtC5CNgTUekfya6WErh9ee4N97d3xJLE3HOxaPkjdJd3w_58b_PxKB4cQ3nn-c6nzZXyh&theater

Aj keď táto chyba pravdepodobne spôsobuje mierne rozpaky na oddelení dizajnu a marketingu McDonald’s, zdá sa, že spoločnosť neplánuje „inkriminované“ plastové poháre v najbližšej dobe definitívne stiahnuť z predaja.

Celá táto kauza pravdepodobne zvýšila predaj spoločnosti viac ako ktorýkoľvek typ PR kampane McDonald’s . V skutočnosti sa tieto poháre so sexuálnym podtónom stávajú zberateľským kúskom.

https://www.facebook.com/JapanTVCM/videos/528575281393263/

zdroj: adage.com, thesun.co.uk

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá