Kreatívni zákazníci McDonald’s našli v nevinnom dizajne pohárov sexizmus
- Nový letný nápoj z kuchyne McDonald's sa stal virálnym
- Presnejšie nejde ani tak o produkt ako taký, ale o jeho obal
- Kreatívni zákazníci v jeho nevinnom dizajne našli sexuálny podtón
- Nový letný nápoj z kuchyne McDonald's sa stal virálnym
- Presnejšie nejde ani tak o produkt ako taký, ale o jeho obal
- Kreatívni zákazníci v jeho nevinnom dizajne našli sexuálny podtón
Minulý mesiac spoločnosť McDonald’s v Japonsku uviedla na trh nový rad nealkoholických nápojov McFizz. Upozornil na to server AdAge.com.
Nápoje sa v prevádzkach rýchleho občerstvenia dajú kúpiť v troch osviežujúcich príchutiach Lemon Ginger, Blue Hawaii a Blood Orange. Všetky tieto sódy sú naozaj výrazne pestrofarebné, avšak to nie je ani zďaleka ich najväčším lákadlom.
Dizajnéri z McDonald’s si mysleli, že spustenie McFizz je skvelou príležitosťou, pri ktorej môžu kreatívnym spôsobom vzdať hold romantickému potenciálu, ktorý v sebe nesú dlhé letné večery.
Najnovšie vytvorili celý nový rad priesvitných pohárov s ilustráciou chlapca na jednej strane a dievčaťa na strane druhej. Keď je pohár prázdny, chlapec a dievča vytvárajú dojem, že stoja pri sebe a dávajú si nevinný bozk na tvár či líce – podľa toho ako pohár otočíš.
Kreatívni zákazníci však nevinný romantický okamih premenili na oveľa horúcejšiu scénku. Stačí nahnúť plastový pohár do toho správneho uhla.
Popíjanie sviežeho nápoja z dielne McDonald’s týmto trikom dostáva celkom iný rozmer, než aký chcela spoločnosť svojim zákazníkom pôvodne sprostredkovať. Celá vec prináša nový význam aj aj samotnému sloganu „I’m lovin’ it.”
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10214200670188041&set=pcb.10214196193356123&type=3&theater
Na nový dizajn reaguje aj množstvo fanúšikov na sociálnej sieti Twitter. Tí postuju stále nové fotky pohárov v nekonečnom množstve polôh. S pohármi od sódy sa totižto dá naozaj rôznorodo vyhrať a zabaviť. Postupne sa tak internetom šíri niečo ako nová online Kámasútra z dielne fastfoodovej spoločnosti. Všetko vďaka zákazníkom McDonald’s, ktorí majú skvelú predstavivosť.
Aj keď táto chyba pravdepodobne spôsobuje mierne rozpaky na oddelení dizajnu a marketingu McDonald’s, zdá sa, že spoločnosť neplánuje „inkriminované“ plastové poháre v najbližšej dobe definitívne stiahnuť z predaja.
Celá táto kauza pravdepodobne zvýšila predaj spoločnosti viac ako ktorýkoľvek typ PR kampane McDonald’s . V skutočnosti sa tieto poháre so sexuálnym podtónom stávajú zberateľským kúskom.
https://www.facebook.com/JapanTVCM/videos/528575281393263/
zdroj: adage.com, thesun.co.uk
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy