Kultovému produktu zmenili vizáž aj receptúru. Dnes chce jedinečné džemy Slovákov Dubaj
- Iveta Hrabovská je slovenská podnikateľka, ktorá sa výrobe džemov nikdy predtým v minulosti nevenovala
- Dnes je to však už viac ako 6 rokov, čo spoločne so svojím manželom Matejom Hrabovským vytvorila unikátny nápad džemov a omáčok s prémiovým alkoholom
- Vďaka jedinečnej štruktúre jej vlastných receptúr zaujala významnú slovenskú klientelu a obchodníkov z viacerých kútov sveta
- Iveta Hrabovská je slovenská podnikateľka, ktorá sa výrobe džemov nikdy predtým v minulosti nevenovala
- Dnes je to však už viac ako 6 rokov, čo spoločne so svojím manželom Matejom Hrabovským vytvorila unikátny nápad džemov a omáčok s prémiovým alkoholom
- Vďaka jedinečnej štruktúre jej vlastných receptúr zaujala významnú slovenskú klientelu a obchodníkov z viacerých kútov sveta
Vyštudovala marketingovú komunikáciu, ktorú v podnikaní využila vo svoj prospech. Jej nadšenie pre tvorbu ju priviedlo do sveta, ktorý jej otvoril dvere plné nepredstaviteľných možností. Dnes je to už 6 rokov, odkedy si spoločne so svojím manželom povedala, že sa začne venovať produkcii vskutku špeciálnych džemov a omáčok.
„Výrobe džemov a omáčok som sa nikdy predtým nevenovala, avšak jeden večer som sedela pri pohári vína a v hlave mi skrsla úžasná myšlienka. Napadlo mi, že by bolo skvelé vyrábať džemy a omáčky s prémiovým alkoholom,“ hovorí pre Startitup zakladateľka značky Gentlejam.
Iveta a Matej Hrabovskí sú nadšení podnikatelia, ktorí objavili svoju vášeň v oblasti gastronomického trhu. Svojim zákazníkom ponúkajú kvalitné výrobky z tých najlepších surovín a prémiového alkoholu. Pri ich práci im záleží na tom, aby vytvorili dokonalú symbiózu chutí, ktorá na gastronomickom trhu dokáže preraziť.
„Vedela som, že ak chceme uspieť, musíme prísť na trh s niečím, čo tu ešte nie je. Preto mi napadli práve tieto džemy a omáčky, čo bola úplná trefa do čierneho. Avšak vytvoriť džemy a omáčky s alkoholom nie je také náročné ako dokázať predať 20-eurový produkt na Slovensku, to chce totiž guráž,“ hovorí Iveta.
Biznis diera na trhu
Každý nápad si vyžaduje istú premyslenú stratégiu, ak sa s ním rozhodnete ísť na trh. Inak to nebolo ani v prípade značky Gentlejam. „Náš produkt sme zabalili do príťažlivého dizajnu, ktorý máme, a snažili sme sa sústrediť na úzku cieľovú skupinu.“
Už samotný chytľavý názov Gentlejam prezrádza, pre ktorú cieľovú skupinu sú tieto výrobky určené, čo nám bližšie objasnila aj autorka. „Zamerali sme sa na biznis klientelu. Išla som s mojím produktom niekam, kde sa zatiaľ nikto neodvážil ísť. Preto som tomu dala aj názov Gentlejam, lebo som si vedela predstaviť môj výrobok najmä v rukách džentlmenov a biznismenov,“ vysvetľuje.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Iveta Hrabovská je úspešná slovenská podnikateľka, ktorá môže byť inšpiráciou pre mnohých ľudí na Slovensku
- Spoločne so svojím manželom Matejom Hrabovským prepojili božskú chuť čerstvého ovocia, prémiového alkoholu a voňavého korenia
- Ako Iveta vymýšľa ich jedinečné receptúry?
- Ktorá významná krajina prejavila záujem o ich výrobky?
- Čo je najdôležitejšie vtedy, keď sa niekto rozhodne podnikať?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity