Letná hračka za 9 200 eur zlákala milionárov. Sufrovať s ňou môžeš aj na slovenských jazerách

  • Príbeh startupu Lift Foils je príkladom toho, ako môže kombinácia vášne, technológie a podnikateľského ducha viesť k vytvoreniu niečoho skutočne výnimočného
  • Ich produkty si obľúbil aj Mark Zuckerberg či profesionálni športovci
Lift Foils
Lift Foils
  • Príbeh startupu Lift Foils je príkladom toho, ako môže kombinácia vášne, technológie a podnikateľského ducha viesť k vytvoreniu niečoho skutočne výnimočného
  • Ich produkty si obľúbil aj Mark Zuckerberg či profesionálni športovci

Letná sezóna prináša do medzinárodných vôd revolučnú novinku, ktorá sa už stala hitom medzi svetovou elitou.

Elektrická surfová doska Lift3 F, hoci pôvodne vyvinutá pre náročných milovníkov adrenalínu, sa stáva dostupným a atraktívnym doplnkom aj pre slovenských nadšencov vodných športov. S touto hračkou môžeš zažiť pocit voľnosti aj tam, kde vlny chýbajú.

Elektrický surf, ktorý mení pravidlá hry

V priebehu posledných rokov sa elektrické surfové dosky stali fenoménom medzi milovníkmi vodných športov. Súčasný trend, ktorý pred pár rokmi odštartovala spoločnosť Lift Foils, teraz zažíva vrchol popularity napríklad aj s ich modelom Lift3 F.

Táto doska nie je len pre milionárov hľadajúcich zábavu na oceáne – je vhodná pre každého, kto túži po vzrušení a slobode, ktorú jazda na vode prináša. A čo je najlepšie, nemusíš cestovať až k moru, stačí ti aj bežné jazero.

Nová technológia

Lift3 F je tretia generácia elektrických surfových dosiek od Lift Foils, ktorá v sebe spája pokročilé technológie a jednoduché ovládanie. Na rozdiel od tradičných surfov, táto doska využíva hydrofoil – karbonovú plutvu, ktorá je pripojená na spodok dosky.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa LAGO DI GARDA • Wakesurfing • Efoil • School • Rental • Events (@yourwavegarda)

Tento špeciálny komponent umožňuje doske vznášať sa nad vodou, aj keď sú vlny minimálne či žiadne. Systém pohonu, ktorý obsahuje motor, trysku a vrtuľu, dokáže dosku poháňať rýchlosťou až 48 km/h, a to aj s dvoma jazdcami naraz.

Doska je poháňaná lítium-iónovou batériou, ktorá na jedno nabitie vydrží až 100 minút aktívnej jazdy. A ak sa ti batéria vybije, za hodinu ju môžeš rýchlo dobiť a pokračovať v zábave. Pre porovnanie, konkurenčné modely môžu dosahovať vyššie rýchlosti, no Lift3 F ponúka ideálnu kombináciu výkonu a ovládateľnosti, čo ocenia najmä menej skúsení jazdci.

Pre koho je Lift3 F určená?

Lift3 F prichádza v dvoch veľkostiach – 4’9″ (144,8 cm) a 5’4″ (162,5 cm). Kratšia verzia je určená pre skúsenejších surferov, ktorí si chcú vychutnať triky a akrobatické kúsky. Dlhšia verzia je ideálna pre začiatočníkov a tých, ktorí si chcú užiť pohodovú jazdu. Doska je dostupná v dvoch farbách, Vermillion Red a Seafoam Green, čo dodáva jej elegantnému dizajnu osobitý šmrnc.

Cena tejto technologickej hračky začína na úrovni 8 100 eur. Hoci sa to môže zdať ako vysoká investícia, zážitky, ktoré ti Lift3 F poskytne, sú pre milovníkov vodných športov nezabudnuteľné.

Začiatky a vízia

Príbeh Lift Foils sa začína na ostrove Portoriko, kde Nick Leason, inžinier a nadšenec pre vodné športy, premenil svoju vášeň na podnikateľskú príležitosť. Už od mladosti bol Nick fascinovaný oceánom a technológiou.

Kombinácia týchto dvoch vášní viedla k tomu, že začal experimentovať s rôznymi nápadmi, ktoré by mohli zmeniť spôsob, akým ľudia interagujú s vodou. Nickovou víziou bolo vytvoriť niečo, čo by nielen poskytovalo zábavu, ale aj úplne nový zážitok z pohybu na vode.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Motor Yacht Loon (@motoryachtloon)

Lift Foils vznikla v roku 2010 ako malý startup s veľkými ambíciami. Nick začal vyvíjať prvé verzie foilboardov, ktoré využívajú technológiu hydrofoilu na zdvihnutie dosky nad hladinu vody. Tento koncept bol z hľadiska hydrodynamiky mimoriadne náročný, ale Nickova vytrvalosť a inžiniersky talent nakoniec priniesli ovocie.

Prvý skutočne funkčný model bol predstavený v roku 2015 a okamžite získal pozornosť nadšencov vodných športov po celom svete.

Prelom a rozvoj spoločnosti

Vstup na trh nebol jednoduchý. Trh s vodnými športmi je veľmi konkurenčný a získať si dôveru zákazníkov si vyžadovalo nielen kvalitný produkt, ale aj silnú marketingovú stratégiu. Nick a jeho tím však stavili na inováciu a exkluzivitu. Lift Foils sa nesnažila konkurovať masovým produktom, ale skôr sa zamerala na vytváranie prémiového zážitku pre náročných zákazníkov. Tento prístup sa ukázal ako mimoriadne úspešný.

V roku 2018 predstavili prvý elektrický foilboard – eFoil. Táto novinka okamžite vyvolala senzáciu a katapultovala značku Lift Foils do povedomia širokej verejnosti. eFoil umožňuje jazdcom doslova lietať nad hladinou vody bez potreby vetra či vĺn, čo otvára úplne nové možnosti pre vodné športy. Tento produkt sa stal synonymom luxusu a technologického pokroku, pričom ho obľubujú celebrity, technologickí nadšenci ako Mark Zuckerberg, no aj profesionálni športovci.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Mark Zuckerberg (@zuck)

Lift Foils sa rýchlo etablovala ako líder v oblasti elektrických foilboardov, pričom ich produkty sú dnes dostupné v desiatkach krajín po celom svete. Spoločnosť zároveň neustále inovuje a zlepšuje svoje technológie, aby ponúkla ešte lepší zážitok z jazdy. Dôkazom úspechu je aj rastúci záujem o spoluprácu zo strany iných značiek a investorov.

Hodnota spoločnosti sa odhaduje na desiatky miliónov dolárov, pričom jej produkty sa predávajú za tisíce dolárov. Napriek tomu si značka zachováva punc exkluzivity a kvality, ktorý si tak starostlivo budovala.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Lift Foils (@liftfoils)

Nick Leason sa nezastavil len pri vývoji foilboardov. Jeho víziou je ďalej rozvíjať technológie, ktoré by mohli zmeniť spôsob, akým ľudia interagujú s vodou. Lift Foils investuje do výskumu a vývoja nových technológií, ktoré by mohli priniesť ďalšiu revolúciu v tomto odvetví. V pláne sú nové modely, zlepšenie výkonu a efektivity, ako aj expanzia na nové trhy.

Budúcnosť Lift Foils vyzerá veľmi sľubne. S rastúcim dopytom po luxusných a inovatívnych produktoch má značka pred sebou veľký potenciál na ďalší rast. Nick Leason a jeho tím však nezabúdajú na to, čo ich dostalo tam, kde sú dnes. Ako Nick sám hovorí: „Naša práca nie je len o výrobe dosiek, je to o tvorbe nezabudnuteľných zážitkov a prinášaní radosti do života našich zákazníkov.“

Zdroj: Lift Foils

Najnovšie videá

Trendové videá