Lidl e-shop oslavuje na Slovensku jeden rok. Vedenie nevylučuje, že potraviny bude predávať aj online
- Je tomu presne rok, od kedy si môžeš produkty Lidl kúpiť aj online cez e-shop
- Slováci si ho skutočne obľúbili, nakoľko počet predaných výrobkov sa pohybuje v niekoľkých miliónoch

- Je tomu presne rok, od kedy si môžeš produkty Lidl kúpiť aj online cez e-shop
- Slováci si ho skutočne obľúbili, nakoľko počet predaných výrobkov sa pohybuje v niekoľkých miliónoch
Lidl Slovensko presne pred rokom vypočul požiadavky zákazníkov a spustil dlho očakávaný e-shop so spotrebným tovarom. Slovensko sa tak stalo v poradí siedmou krajinou, v ktorej diskont ponúka spotrebný tovar online.
O tom, že Slováci si e-shop skutočne obľúbili svedčí aj fakt, že za 12 mesiacov spoločnosť zaznamenala státisíce registrovaných užívateľov a objednávok a počet predaných produktoch ráta Lidl v miliónoch.
Lidl-shop okrem iného získal aj dôležitý status: „Overené zákazníkmi“ od portálu Heureka a dlhodobo si drží top hodnotenie. Zaradený bol dokonca aj do súťaže Shop Roku 2019.
https://www.facebook.com/lidlslovensko/photos/a.348934705223309/3925269337589810/
Absolútne najpredávanejším produktom sa na Slovensku stali dámske tehotenské legíny Esmara, no záujem je aj o miešač farieb a malty Parkside, šijacie stroje či rôzne náradie do domácnosti.
Online obchod Lidla je dostupný na adrese www.lidl-shop.sk a oproti kamenným predajniam ponúka viacero výhod. Výrobky je možné objednať v online predpredaji už o týždeň skôr než sa objavia v ponuke kamenných predajní pričom produkty tu nájdeš celoročne.
Na webe je navyše dostupný aj exkluzívny sortiment, ktorý sa do klasického predaja nedostane. Okrem pravidelnej týždňovej akčnej ponuky Lidl-shop.sk obsahuje aj stály sortiment, bestsellery či výrobky z predchádzajúceho týždňa.
https://www.facebook.com/lidlslovensko/photos/3789196114530467
Ponuka je tu tematicky rozdelená do šiestich sekcií – móda, dielňa a záhrada, šport a voľný čas, bývanie, domácnosť a detský svet. Chýbajú tak len potraviny. Do budúcna však podľa vedenia spoločnosti nie je rozširovanie sortimentu týmto smerom vylúčené.
„Máme skúsenosti aj z iných krajín, kde tento e-shop funguje. V prvom kroku sa venujeme nepotravinovému tovaru. Či už sú to nové projekty alebo inovácie, vždy chceme, aby išlo o stabilné a funkčné produkty, s ktorými je zákazník spokojný. Keď budeme mať k dispozícii e-shop, ktorý bude funkčný a zákazníci s ním budú stotožnení, našim cieľom je následne rozširovať ponuku a venovať sa inováciám. E-shop s potravinami tak do budúcna nevylučujeme, ale aktuálne sa venujeme nepotravinovému tovaru,” objasnil pre Startitup head of digital spoločnosti Lidl Peter Gažo.
Čítajte viac z kategórie: Zo Slovenska