Lidl predstavil vlastný merch. Pánske sandále a ponožky sa vypredali do pár hodín
- Obchodný reťazec predstavil limitovanú edíciu oblečenia so svojím logom
- Kolekcia je v ponuke v Česku
- Pánsku časť kolekcie Lidl na e-shope vypredal krátko po jej uvedení
- Obchodný reťazec predstavil limitovanú edíciu oblečenia so svojím logom
- Kolekcia je v ponuke v Česku
- Pánsku časť kolekcie Lidl na e-shope vypredal krátko po jej uvedení
Každý správny lovebrand má svoj merch, aby fanúšikovia mohli vyjadriť svoju lojalitu značke aj na ulici. Najnovšie sa toho chopil maloobchodný reťazec Lidl. Predstavil kolekciu oblečenia a doplnkov vo svojich ikonických farbách a typickým logom. V Česku, kde sa kolekcia momentálne predáva, zožala veľký úspech.
Pánska časť kolekcie je v e-shope beznádejne vypredaná. Oficiálne sa kolekcia začne v obchodoch predávať až v pondelok 29. júna. Ak sa ti chce merať cestu k našim západným susedom, možno sa ti ešte ujdú ponožky, tričko, či našuchovacie sandále. E-shop má ešte na sklade niekoľko kusov dámskych tričiek a tenisiek, inak je všetko beznádejne vypredané.
Lidl dokonca v komentároch pod príspevkom potvrdil, že niektoré kúsky sú opäť na sklade, ale tie sa vypredali prakticky okamžite. Ceny sú totiž typické pre Lidl. Tričko stojí 129 korún (4,81 eur), ponožky v prepočte 1,81 eura a športové tenisky 399 korún, čo je približne 14,88 eur.
https://www.facebook.com/lidlcesko/photos/a.545404618823770/3493367624027440/?type=3&theater
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroj: Lidl