Lidl ušetrí Slovákom stovky eur. Ruší službu, ktorá bola roky samozrejmosťou
- Lidl prišiel s novinkou v oblasti reklamných letákov
- Reťazec sa rozhodol zrušiť jeden zo svojich pravidelných letákov
- Lidl prišiel s novinkou v oblasti reklamných letákov
- Reťazec sa rozhodol zrušiť jeden zo svojich pravidelných letákov
Novinka pri platení
Obchodné reťazce zavádzajú čoraz viac ekologických riešení. Po prechode na digitálne letáky prichádza Kaufland s ďalšou novinkou. Zákazníci si môžu sami vybrať, či chcú vytlačiť potvrdenie z platobného terminálu po platbe kartou. Týmto krokom chce reťazec znížiť množstvo odpadu a chrániť životné prostredie.
Ako vysvetlila hovorkyňa spoločnosti Lucia Vargová pre tvnoviny.sk, nový systém funguje tak, že pri platbe kartou, či už na samoobslužných, alebo klasických pokladniach, zákazník dostane možnosť vybrať si, či chce alebo nechce vytlačiť potvrdenie z platobného terminálu.
„Táto funkcia je dostupná pre všetkých zákazníkov bez ohľadu na použitie nášho vernostného programu Kaufland Card,“ uviedla Vargová. Ak si zákazník zvolí možnosť bez potvrdenia, pokladničný blok bude o túto časť kratší, čím sa bude šetriť papier.
Tento krok je zrejme len začiatkom väčších zmien, ktoré Kaufland plánuje v oblasti digitalizácie pokladničných dokladov.
Spoločnosť totiž už teraz pracuje na ďalšom ekologickom riešení, ktoré by umožnilo zákazníkom využívajúcim aplikáciu a vernostný program Kaufland Card vybrať si možnosť netlačiť pokladničný blok vôbec.
Podobný systém už funguje v niektorých ďalších reťazcoch a Kaufland sa tak pripojí k snahám znížiť množstvo odpadu.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy