DayByMe je aktuálne najsťahovanejšou aplikáciou v slovenskom AppStore
- Niet divu, že československý projekt DayByMe mieri ku hviezdam. Dnešným fenoménom je predsa sledovať, čo ostatní robia, nosia či jedia, a samozrejme sa tým inšpirovať. Z čistej záľuby skupinky Slovákov sa zrodila mega úspešná aplikácia, prostredníctvom ktorej sa propagujú lokálni influenceri a značky.
- Niet divu, že československý projekt DayByMe mieri ku hviezdam. Dnešným fenoménom je predsa sledovať, čo ostatní robia, nosia či jedia, a samozrejme sa tým inšpirovať. Z čistej záľuby skupinky Slovákov sa zrodila mega úspešná aplikácia, prostredníctvom ktorej sa propagujú lokálni influenceri a značky.
Československá lifestylová sieť DayByMe združuje pod sebou veľmi známe Facebook a Instagram účty pod názvami Dnes nosím, Dnes obúvam, Dnes jem a Dnes cestujem. S vlastnou aplikáciou pre operačný systém iOS prišla sociálna sieť počas minulého týždňa a už v prvý deň sa stala najsťahovanejšou bezplatnou aplikáciou na slovenskom AppStore. Ak nevlastní iPhone, nemusíš zúfať. Verzia pre Android je už vo vývoji a mala by prísť čoskoro.
Projekt DayByMe aktuálne združuje takmer milión fanúšikov na všetkých vlastných účtoch naprieč Slovenskom a Českou republikou. Projekt existuje len 16 mesiacov, no za túto dobu stihol úžasné veci. Do tejto sociálnej siete sa zaregistrovalo viac ako 25-tisíc užívateľov, pričom registrácia pre prehliadanie vôbec nie je potrebná. Spoločne táto užívateľská základňa nahrala už viac než 120-tisíc fotografií. Webstránka počas svojej existencie zaznamenala viac než 3 milióny relácii, milión užívateľov a 15 miliónov page views.
Prečo je projekt taký úspešný? Nepochybne je základom fakt, že vznikol z obyčajnej záľuby troch chalanov – Daniela Čačalu, Kamila Šlosára a Igora Zahradnika. Zaujímali sa totiž o módu a lifestyle, a na Slovensku im chýbal portál s kvalitným contentom, ktorý sa oplatí sledovať. Prvý obsah ich platformy tak tvorila najmä móda, ku ktorej sa neskôr pridalo aj jedlo či cestovanie. Najlepšie je, že ich content vo veľkej časti tvoria ľudia, ktorí sa chcú stať súčasťou projektu. Za raketový rast samozrejme vďačia rozmachu sociálnych sietí a rastúcemu fenoménu online influencerov.
Aká bola stratégia, ktorá ich doviedla k úspechu? „Pravidelné uverejňovanie contentu, ktorý si zaslúži pozornosť. Tak sme to začali robiť pred tromi rokmi na FB a IG, tak to robíme doteraz. Len s tým rozdielom, že dnes už tento proces funguje ako takmer úplne samostatný živý organizmus DayByMe,“ povedal pre Startitup Daniel. Igor dodal, že nemenej dôležitá je od začiatku komunikácia s užívateľmi, ktorí fotky posielajú. Výberom tých vizuálne aj príbehovo najzaujímavejších prilákali nových a nových followerov aj prispievateľov.
Veľký zlom pre projekt prináša práve aplikácia pre iOS, ktorá potešila používateľov a už počas prvého dňa od publikovania aplikácie v AppStore sa dostala na prvú priečku v rebríčku najsťahovanejších v rámci našej krajiny, čím predbehla aj takých velikánov ako Facebook, Instagram, Facebook Messenger či YouTube app. Neskutočné, tlieskame!
Nepochybujeme o tom, že DayByMe bude naďalej stúpať hore, pretože trend sa tak skoro nezmení. Vizuálne zameraná komunikácia je a zostane na vrchole, rovnako ako dosah známych a zaujímavých influencerov na publikum. Projekt má obrovské čaro pre ľudí, ktorí sa chcú zviditeľniť a získať followerov, rovnako ako pre samotné značky, pre ktoré je to úžasné promo. Čaro DayByMe je totiž v autenticite. Ako tvrdia chalani, na umelé fotky dnes už nikoho neprilákaš. Ale keď je v tom zahrnutá osobnosť, vlastný štýl, reálny život a príbeh, je to úplne iná káva.
Chalanom a celému projektu držíme palce v ďalšom raste a v udržaní top kvality. :)
Viac informácií nájdeš na webe www.daybyme.com.