Silvia dokazuje Slovákom, že preraziť s ich biznisom v USA nie je vôbec ťažké
- Rozbehnúť úspešný biznis v USA môže byť pokojne jednoduchšie ako v Bratislave
- Je však potrebné mať široký rozhľad a dobré know-how
- A práve to ti poskytne Silvia s jej projektom, ktorý ľuďom pomáha preraziť na americkom trhu
- Rozbehnúť úspešný biznis v USA môže byť pokojne jednoduchšie ako v Bratislave
- Je však potrebné mať široký rozhľad a dobré know-how
- A práve to ti poskytne Silvia s jej projektom, ktorý ľuďom pomáha preraziť na americkom trhu
Silvia Slobodová je absolventkou Fakulty manažmentu na Univerzite Komenského v Bratislave. Počas svojho štúdia absolvovala Slovákmi veľmi obľúbený výmenný program Work and Travel hneď štyrikrát. Na jej cestách si však prácu a ostatné záležitosti vybavovala na vlastnú päsť, vďaka čomu lepšie porozumela americkej mentalite. Po návrate naspäť na Slovensko dostávala od známych a kamarátov množstvo otázok a prosieb o rady, či už ohľadom víz, práce, alebo cestovania. .
Predsa len, za hranice vyráža rok čo rok čoraz viac ľudí. Dnes žijeme v globálnom svete a už neexistujú hranice vzdialenosti. Často sa však ľudia strácajú v množstve dostupných a často protichodných informácií alebo nemajú čas na plánovanie a chystanie sa na osobnú expanziu do zahraničia. Často sa tak svojich podnikateľských či osobných vízií vzdajú, prípadne si zvolia jednoduchšiu alternatívu.
Keďže Silvia v USA strávila už nejaký ten čas, vedela čo a ako. Rozhodla sa preto využiť jej skúsenosti a známosti naplno a postavila na nich vlastný biznis. Mladá Slovenska momentálne žije na Miami, odkiaľ pomáha druhým expandovať s ich biznisom na americký trh. Informácie, ktoré má dnes možnosť podávať ďalej získala len vlastným úsilím a vytrvalosťou a zdá sa, že roky strávené študovaním potrebných materiálov sa vyplatili.
„Mne nikto nepomohol, keď som hľadala možnosti, no pritom som vedela a verila, že existujú. Preto som si sama vytvorila príležitosť, a dnes (vďaka tomu, že americký systém, a hlavne systém na Floride poznám dokonale) môžem pomáhať iným ľuďom, aby nemuseli, tak ako ja – všetkým si prejsť a všetko si dôkladne naštudovať,“ povedala Silvia pre portál Podnikam.
Aj keď na Slovensku nemáme práve najatraktívnejšie podmienky pre podnikateľov, mnoho Slovákov sa do tých vôd chce pustiť a byť samým sebe pánom. Tým, že v tak malej krajine, chce toľko ľudí viesť vlastný biznis, na trhu sa udržia len tie najlepšie a najpremyslenejšie podnikateľské nápady.
Zato americký trh je nekonečný kolos, v ktorom sa podľa Silvie uchytí aj priemerný nápad. Keď príde podnikavý a kreatívny človek do USA, je bežné, že vidí príležitosti na každom kroku. Nech už ide o IT sféru, fitness služby či gastro, dvere sú tu otvorené.
„Zásadný rozdiel amerického trhu je, že ľudia sú naučení mínať. Je tu obrovský trh – ľudia reagujú na reklamy, žijú konzumným spôsobom života, navyše sú ešte aj naučení využívať služby. Príležitosti vidím na každom kroku a vždy vidím priestor, ako robiť veci lepšie, efektívnejšie, organizovanejšie, profesionálnejšie,“ hovorí Silvia pre portál Podnikam.
Ak aj ty uvažuješ, presadiť sa so svojim nápadom na americkom trhu Silvia spolu s jej tímom ti môže tvoju cestu výrazne zjednodušiť a vyhneš sa tak zbytočným začiatočníckym chybám. Vrámci jej projektu Americký biznis ti pomôže s prípravou úspešného projektu, podkladov a v neposlednom rade so získaním atraktívnych investorských víz.