Mladí študenti vytvorili kampaň inšpirovanú mrazivým spojením „Skutok sa nestal“
- Agentúra Triad v spolupráci so študentmi Kamako vytvorili zaujímavú kampaň
- Klientom je Bratislavské dobrovoľnícke centrum
- Hlavným headlinom kampane je veta Skutok sa stal
- Agentúra Triad v spolupráci so študentmi Kamako vytvorili zaujímavú kampaň
- Klientom je Bratislavské dobrovoľnícke centrum
- Hlavným headlinom kampane je veta Skutok sa stal
Agentúra Triad je známa svojími projektmi, v rámci ktorých podporuje aktívne vzdelávanie budúcich reklamných mágov. Pred piatimi rokmi vznikla v ich réžii prvá pop-up reklamná agentúra na Slovensku. 10 dňová agentúra odvtedy zažila štyri ročníky, priniesla množstvo mladých talentov do reklamy a inšpirovala agentúru, aby vytvorila viacero podobných projektov.
Tento rok sa Triad rozhodol vyskúšať opäť niečo nové. Chief creative & strategy officer Martin Woska,sa počas semestra stretával so študentami Katedry marketingovej komunikácie. Nešlo však o klasické prednášky, vysokoškoláci sa rozdelili do skupín a vytvorili tak malé študentské reklamné agentúry. Celý semester tak pracovali na reálnom zadaní klienta.
Študenti najskôr pripravovali vlastnú prezentáciu o svojej agentúre, ako keby sa prihlásili do tendra. Následne spracovávali stratégiu a brief, ukázali prvé nápady na debriefe a nakoniec si vymysleli vlastné kreatívne riešenia. Vo finále prezentovali nielen pred svojimi spolužiakmi z konkurenčných mini agentúr, ale aj pred klientom a kreatívcami z Triadu.
Klient si vybral víťazné riešenie, ktoré potom Triad dopracoval a zrealizoval. Víťazný študentský koncept stál na silnej, aj keď smutne známej vete „Skutok sa nestal“. Tá bola pretavená do kampaňového headlinu „Dôkaz, že dobrý skutok sa stal“ a rozpracovaná do outdooru, social media komunikácie a rozhlasového spotu.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy