Svetovo preslávená Domino’s Pizza už aj na Slovensku, s pravou donáškou a novodobými inováciami
- Slovenskí zákazníci si môžu konečne vyskúšať ako chutí celosvetovo preslávená Domino’s Pizza. Tvorí ju sieť viac než 14-tisíc prevádzok v 85 krajinách, pričom značka má prvé zastúpenie už aj v širšom centre Bratislavy na Krížnej ulici. Na slovenský trh chce prinášať svetové inovácie.
- Slovenskí zákazníci si môžu konečne vyskúšať ako chutí celosvetovo preslávená Domino’s Pizza. Tvorí ju sieť viac než 14-tisíc prevádzok v 85 krajinách, pričom značka má prvé zastúpenie už aj v širšom centre Bratislavy na Krížnej ulici. Na slovenský trh chce prinášať svetové inovácie.
Celosvetový líder v donáške pizze so 60-ročnou tradíciou prichádza na Slovensko. Po viac ako mesačnom otvorení prevádzky ohlasuje Domino’s Pizza oficiálny vstup na slovenský trh spolu so štartom v susednom Rakúsku. Zákazníkom prináša teplú a čerstvo zabalenú pizzu s doručením do 30 minút až ku dverám.
„Prípravu pravej americkej pizza klasiky vnímame ako skutočné kulinárske umenie. Srdečne pozývame všetkých obyvateľov a návštevníkov Bratislavy, aby si prišli vyskúšať našu pizzu upečenú z kvalitných surovín, s výbornou chuťou a optimálnym zákazníckym servisom. To všetko môžete ochutnať za rozumnú cenu, pokiaľ využijete niektorý z našich stálych kupónov,“ uviedol na štvrtkovom stretnutí s novinármi Ivan Apostolov, konateľ spoločnosti APIM Gastro.
Domino’s Pizza už dnes chystá postupnú expanziu, aby naplnila potreby svojich zákazníkov. Pribudnúť by malo niekoľko prevádzok v Bratislave. Tie rozšíria dostupnosť donášky pizze do ďalších mestských častí hlavného mesta. Súčasťou dlhodobého plánu je prísť taktiež s rozširovaním pravej donášky pizze do ďalších miest na Slovensku.
„Našim primárnym cieľom je poskytnúť miestnemu spotrebiteľovi alternatívnu a pohodlnú voľbu, či už si chce svoju pizzu vychutnať v pohodlí svojho domova so svojimi najbližšími, v práci alebo s priateľmi priamo v prevádzke Domino´s Pizza. K dosiahnutiu nášho cieľa využívame unikátnu digitálnu platformou, pracujeme s vymedzenou zónou donášky, či starostlivo vyberanou ponukou pizze a chuťoviek, ktorá nám umožňuje pracovať s výlučne čerstvými a lokálnymi surovinami,“ popisuje Ghanem Jaber, viceprezident pre Centrálnu Európu zo spoločnosti DAUFOOD.
V prevádzke funguje takzvaná otvorená kuchyňa, ktorá umožňuje každému zákazníkovi priebežne sledovať prípravu svojej pizze.
S rýchlosťou a komfortom
Zákazníkom Domino’s Pizza sa oplatí využívať lákavý systém promo kupónov, ktoré značka ponúka priamo vo svojom menu. Príkladom je 20 % zľava v prípade online objednávky. Štatistiky dokladujú, že celosvetovo viac než 50 % objednávok je zadaných online formou. Rovnaký trend sa potvrdzuje aj v prípade slovenského trhu.
„Je nevyhnutné, aby bol celý proces – od objednávky až po doručenie doslova ku dverám zákazníkov – čo najrýchlejší a najkomfortnejší. Práve tak si predstavujeme skutočnú donášku pizze, ktorú prinášame na Slovensko,“ zdôraznil Ivan Apostolov, konateľ spoločnosti APIM Gastro.
Domino’s Pizza je v súčasnosti doručovaná výlučne na elektrobicykloch, prípadne malých motocykloch. Donášková služba preferuje ekologický spôsob donášky, ktorý čo najmenej zaťažuje životné prostredie. Každý spomedzi kuriérov má pri sebe aj platobný terminál umožňujúci rýchlu platbu kartou.
Svetové trendy pre Slovensko
„Kvalita a servis sú jednými z kľúčových faktorov, ktoré zabezpečujú Domino´s jedinečnú a výnimočnú pozíciu v gastro priemysle. Našim plánom pre slovenský trh je pokračovať v tomto trende,“ podotkol Ghanem Jaber, viceprezident pre Centrálnu Európu zo spoločnosti DAUFOOD.
Úspešný príbeh Domino’s Pizza pokračuje ďalej, aktuálne sa značka celosvetovo sústredí na technologické inovácie. V zahraničí už dnes testuje viacero zaujímavých konceptov inteligentného doručovania pizze. Príkladom je donáška dronmi na Novom Zélande, doručenie robotmi v nemeckom Hamburgu, či využívanie autonómnych vozidiel bez vodiča v Spojených štátoch amerických.
Príbeh Domino’s Pizza
Domino’s Pizza na Slovensku bola založená master-franchisingovou licenciou spoločnosti Daufood v kooperácií s lokálnym franchisantom, spoločnosťou APIM Gastro, ktorú vedú konatelia Ivan a Mário Apostolovci. Domino’s Pizza pôsobí celosvetovo na viac než 85 trhoch. Kultová donáška pizze bola založená v roku 1960 v Spojených štátoch amerických a dnes má celkovo 14 200 prevádzok. Pod zastrešením franchisingovej licencie funguje zhruba 97 % prevádzok vrátane slovenského zastúpenia.
zdroj:Domino´s Pizza/TS
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy