Luxusné značky za zlomok ceny: Milovaný reťazec otvára novú pobočku, poteší Západniarov
- Reťazec HalfPrice poskytuje značkové výrobky za zlomok ceny
- Teraz otvorí v poradí už 6 pobočku
- Poteší to zákazníkov z tejto lokality
- Reťazec HalfPrice poskytuje značkové výrobky za zlomok ceny
- Teraz otvorí v poradí už 6 pobočku
- Poteší to zákazníkov z tejto lokality
Od svojho vstupu na slovenský trh v apríli 2022 zažíva HalfPrice, najmladšia značka poľskej skupiny CCC Group, pozoruhodný rast. Teraz sa chystá otvoriť svoju šiestu predajňu na Slovensku, tentokrát v bratislavskom nákupnom centre Bory Mall patriacom finančnej skupine Penta.
Informoval o tom slovenský Forbes. Juraj Nevoľník, šéf Penta Real Estate pre portál potvrdil uzavretie dohody s týmto Slovákmi obľúbeným reťazcom.
Nahradí športový obchod
Koncept HalfPrice sa zameriava na predaj značkového tovaru za výrazne znížené ceny, často až o 80 % nižšie v porovnaní s bežnými cenami. Ich pestrá ponuka zahŕňa oblečenie, obuv, doplnky, kozmetiku, športové potreby a bytové dekorácie. HalfPrice nahradí v Bory Mall doterajšieho nájomcu zo sektora športových potrieb.
Svoju prvú predajňu otvoril obchod nečakane v roku 2022 v Nitre. Následne reťazec expandoval do Žiliny a Zvolena. Nakoniec sa otvorila predajňa aj v hlavnom meste Slovenska, presnejšie v nákupnom centre Eurovea.
Piata predajňa svojím pôsobením potešila zákazníkov obchodného centra Eperia – Shopping mall.
Prečo je taký lacný?
Multibrandový reťazec má v ponuke veľké množstvo známych značiek. Medzi ne patrí napríklad značka Calvin Klein, Prada, Chloé, Valentino či Moschino.
Obchod HalfPrice dokáže ponúkať zákazníkom tieto produkty lacno preto, lebo pochádzajú priamo od ich výrobcov.
Nákupcovia reťazca každý deň hľadajú výhodné ponuky a vyjednávajú ceny so známymi značkami a návrhármi. Vďaka veľkým objemom nákupov priamo od výrobcov môžu znižovať náklady a tlačiť ceny nadol.
Expanzia nekončí
Expanzia značky na Slovensku zrejme nekončí. Pracovné inzeráty naznačujú možné otvorenie ďalších pobočiek v bratislavskom Avione a košickej Optime. HalfPrice, ktorý vznikol v máji 2021, sa za krátky čas rozrástol na 123 predajní v 10 krajinách. V roku 2023 dosiahli jeho tržby 1,4 miliardy poľských zlotých. Ambiciózne plány skupiny CCC Group počítajú s otvorením až 250 predajní HalfPrice do roku 2025.
Na Slovensku pôsobí HalfPrice prostredníctvom spoločnosti CCC Slovakia, ktorá v predchádzajúcom roku vykázala tržby presahujúce 48 miliónov eur. Zdá sa, že úspešný príbeh tejto dynamickej značky na slovenskom trhu bude pokračovať.
Končí ďalšia prevádzka
Transformácia slovenského trhu s elektronikou pokračuje. Zatiaľ čo sieť Brloh prechádza výrazným rebrandingom, iný reťazec, OKAY, vyvolal rozruch svojou kontroverznou marketingovou kampaňou. S oboma informáciami sme ťa už oboznámili. Obchod Brloh, ktorý v roku 2021 prevzala česká spoločnosť Smarty, postupne zatvára svoje samostatné pobočky.
Ako sme prednedávnom informovali, najnovšie ukončí činnosť predajňa v trenčianskom obchodnom centre Laugaricio. Spoločnosť na svojej webstránke oznámila: „Milí spoluhráči, s ťažkým srdcom oznamujeme, že od 8. 8. 2024 trvale uzatvárame našu Brloh predajňu v OC Laugaricio Trenčín.“ Posledný deň otvorenia sa už blíži. Je naplánovaný na 7. augusta 2024.
V súčasnosti zostávajú samostatné predajne Brloh už len v troch slovenských mestách – Trnave, Banskej Bystrici a Bratislave. Pre verných hráčov je tu však dobrá správa. Spoločnosť Smarty otvára nové prevádzky s elektronikou, ktoré zahŕňajú aj hernú sekciu pod značkou Brloh. Tieto nové predajne už fungujú v Nitre, Košiciach a na dvoch miestach v Bratislave.
Zdroje: Archív Startitup, Forbes