Majiteľ Dedoles Chrapko: Z malého e-shopu spravil multimiliónový biznis a zďaleka neskončil
- Hosťom rozhovoru je majiteľ a CEO značky Dedoles Jaroslav Chrapko. Tržby ráta v desiatkách miliónov
- Za 2 roky vymenili 100 % produktového portfólia. Čo tvorí firmu, sú ľudia, systém a vôľa stále sa zlepšovať
- Mega TV kampaň so škrečkami sa stala mega hitom. Podľa Jara je to výhodnejšie ako klasická online reklama
- Hosťom rozhovoru je majiteľ a CEO značky Dedoles Jaroslav Chrapko. Tržby ráta v desiatkách miliónov
- Za 2 roky vymenili 100 % produktového portfólia. Čo tvorí firmu, sú ľudia, systém a vôľa stále sa zlepšovať
- Mega TV kampaň so škrečkami sa stala mega hitom. Podľa Jara je to výhodnejšie ako klasická online reklama
Hosťom rozhovoru je Jaroslav Chrapko, majiteľ a CEO Dedoles. Firma násobí svoje tržby každým rokom a zo Slovenska expandovala do 20 krajín Európy.
Ikonickou sa stala jej televízna reklama s tancujúcimi škrečkami. Mnohými milovaná, ale aj nenávidená. Prečo sa známy e-shop rozhodol investovať do televízneho spotu? V rámci online prostredia je to pomerne netradičné. Čo pokladá mladý úspešný podnikateľ za najdôležitejšie pri budovaní firmy?
Ponožky sa stali dominantou Dedolesa. Ten začínal ako malý e-shop s tričkami a po niekoľkoročnom úsilí a strategických rozhodnutiach sa z neho stal multimiliónový biznis. Čo hovorí Jaroslav Chrapko na otázku, prečo ponožky nešije na Slovensku? Mnohí mu totiž vyčítajú neekologickosť.
Jaro má jednoduchú odpoveď. Aké majú v Dedoles plány, čo si pomyslel o škrečkoch samotný majiteľ, keď ich prvý raz videl, kam sa chystajú expandovať a aký cieľ si dávajú na rok 2021? To všetko a oveľa viac sa dozvieš v Podcaste s Romčom.
Tento podcast ti prináša KROS Fakturácia. Nové online riešenie nielen pre podnikateľov.