Malá slovenská firma sa dostala na pulty najluxusnejších potravín v Kalifornii. Nakupuje v nich aj Leonardo DiCaprio

  • Firma zo Slovenska dokazuje, že tvrdá práca a kvalitné produkty majú význam
  • Môžu dokonca viesť aj k významnému úspechu na medzinárodných trhoch
CEO, CARE LAB Divas je Lucia Tarnóczy
CARE LAB Divas, reddit/r/midjourney
  • Firma zo Slovenska dokazuje, že tvrdá práca a kvalitné produkty majú význam
  • Môžu dokonca viesť aj k významnému úspechu na medzinárodných trhoch

V čase, keď globálnemu trhu dominujú veľké korporácie, je príbeh firmy CARE LAB Divas sviežim pripomenutím, že inovácia a odvaha presadiť sa môže pochádzať aj z malých krajín ako Slovensko.

Aj tento úspech ukazuje, že slovenské značky majú potenciál oslovovať zákazníkov na celom svete, vrátane tých najnáročnejších, ktorí si potrpia na to najluxusnejšie.

„Keď malá slovenská firma prerazí v USA, je to veľká vec. Keď sa ale malá slovenská firma dostane na pulty najluxusnejšej siete potravín v Kalifornii, je to obrovské,“ napísala na LinkedIn Lenka Miškolciová, marketingová manažérka CARE LAB Divas.

„Erewhon bol pred mojou prvou služobnou cestou do USA pre mňa tiež len akýsi veľmi pekný obchod, ktorého názov som nevedela správne vysloviť. Teraz už ale viem, že ide o sieť prémiových predajní, v ktorých nakupujú také svetové megahviezdy, ako je Leonardo DiCaprio, Shawn Mendes, Jake Gyllenhaal, Justin a Hailey Bieberovci, alebo aj tá Miley Cyrus.“

Divas
zdroj: CARE LAB Divas

Od tohto týždňa sú na pultoch tejto siete k dispozícii aj Care Bubbles – perlivý funkčný nápoj od malej slovenskej firmy, ktorý, nájdeš aj v sieťach drogérií dm-drogerie markt.

„Je trúfalé dúfať, že práve slovenský drink raz pristane v rukách Miley Cyrus? Myslím si, že v CARE LAB Divas k tomu máme bližšie ako ktokoľvek iný.“

Zdravý rituál

Slovenská značka CARE LAB Divas funguje na trhu od roku 2010. CEO, CARE LAB Divas je Lucia Tarnóczy.

Až do mája 2022 mohli zákazníci túto značku poznať pod názvom Diva’s for Women. Rebranding znamenal pre značku, ktorá sa okrem európskych trhov etablovala aj v USA, množstvo zmien.

Produkty funkčnej výživy idú z pohľadu starostlivosti viac do hĺbky a dbajú nielen na celkové zdravie, ale aj na potešenie zákazníka. Portfólio prémiových produktov pozostáva z nesýtených funkčných nápojov Care Water a sýtených funkčných drinkov Care Bubbles.

trzby-divas-drink-international-a-s
zdroj: Finstat

Dlhoročná spolupráca s vedcami a odborníkmi na výživu sa pretavila do receptúr funkčných nápojov, ktoré majú pozitívne účinky na imunitu, trávenie, regeneráciu organizmu, pokožku či vlasy, a prospievajú aj mentálnemu či kognitívnemu zdraviu.

„Niektoré z nás si doprajú relaxačný kúpeľ, odmenia sa chutnou večerou alebo sa zrelaxujú pri hodine jogy. Zdravé rituály nám nielen dodávajú energiu, ale revitalizujú aj našu myseľ. Ako zdravý rituál vnímam aj náš jedinečný koncept nápojovej starostlivosti,“ uvádza Lucia Tarnóczy.

zisk-divas-drink-international-a-s
zdroj: Finstat

Spoločnosť DIVAS drink INTERNATIONAL a. s. sa v roku 2022 dostala do zisku z -133 547 eur na vyše 29-tisíc eur a tržby jej narástli o 1 % na viac ako 817-tisíc eur. Ukazujú to dáta portálu Finstat.

Sieť Erewhon

Erewhon je prémiová značka, ktorá sa špecializuje na zdravé potraviny a kozmetiku.

Zakladateľom značky Erewhon je Frederick W. Kresser, ktorý sa narodil v roku 1940 v Los Angeles. V roku 1966 založil obchod Erewhon Natural Foods. Obchod sa rýchlo stal populárnym a v roku 1970 ho Kresser rozšíril na sieť obchodov.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa @erewhoncelebritylookbook

Táto značka už má 28 obchodov v Kalifornii, Arizone, Colorade a Nevade.

Erewhon je známy svojím širokým výberom zdravých potravín, vrátane biopotravín, bezlepkových výrobkov, vegánskych a vegetariánskych jedál a čerstvých produktov. Spoločnosť tiež ponúka široký výber kozmetiky a doplnkov stravy.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa EREWHON (@erewhonmarket)

Erewhon je populárny najmä medzi bohatými a vzdelanými zákazníkmi, ktorí sa zaujímajú o zdravý životný štýl.

V roku 2023 spoločnosť dosiahla tržby vo výške 1,2 miliardy dolárov. Firma tiež zaznamenala rast tržieb o 20 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom.

Erewhon má pred sebou svetlé vyhliadky. Firma plánuje v nasledujúcich rokoch rozšíriť svoju sieť obchodov aj do ďalších štátov a zamerať sa aj na online predaj.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: LinkedIn, Erewhon, Finstat

Najnovšie videá

Trendové videá