Marketér Kamil Aujesky: Za tri mesiace sme na kampaň minuli 1,5 milióna

  • V novom dieli relácie Bez Výhovoriek k nám do štúdia prišiel online marketér a spolumajiteľ reklamnej agentúry samsiDigital Kamil Aujesky
  • Schopnosti človeka sú dôležité, ale to nie je všetko, čo zohľadňuje pri výbere zamestancov
  • Aká sociálna sieť je podľa Kamila najdôležitejšia?
aujesky bv cover
archív Startitup
  • V novom dieli relácie Bez Výhovoriek k nám do štúdia prišiel online marketér a spolumajiteľ reklamnej agentúry samsiDigital Kamil Aujesky
  • Schopnosti človeka sú dôležité, ale to nie je všetko, čo zohľadňuje pri výbere zamestancov
  • Aká sociálna sieť je podľa Kamila najdôležitejšia?

Naše pozvanie do Bez výhovoriek prijal Kamil Aujesky, spolumajiteľ digitálnej reklamnej agentúry samsiDigital.

Za tri mesiace sme minuli 1,5 milióna na kampaň

Svoje skúsenosti nazbieral v rôznych agentúrach a ako sám hovorí, svoju prvú webstránku naprogramoval ako 14-ročný. Na začiatku podnikania si vyberal ľudí na pracovné pozície celkom rýchlo. Až po nejakom čase však zistil, že okrem schopností a talentu musí prihliadať ešte na jeden dôležitý faktor.

Kamil prezradil aj to, kto je jeho typický klient a koľko peňazí mu v rámci mediálnych rozpočtov už prešlo pod rukami. Hovorili sme aj o klientoch, ktorí chcú investovať veľké peniaze, ale ich predstava o kampani je na hrane s reklamnou etikou. Ako na to reagoval CEO Kamil Aujesky? Je ochotný vylepiť prsnatú ženu na bilbord v prípade, že je to dobre zaplatené?

Rozprávali sme sa aj o kreativite a o tom, či sa dá naučiť. Samozrejeme, ktokoľvek Kamila videl, vie že je celý potetovaný. Má jeho zovňajšok vplyv na biznis a čo na to hovoria jeho obchodní partneri? Kamil povedal aj to, v ktorej krajine sa kvôli svojim tetovaniam cítil naozaj zvláštne.

O biznise, reklame, zamestnávaní ľudí a mnohom ďalšom nám porozpráva Kamil Aujesky. Príjemné pozeranie.

Čítajte viac z kategórie: Rozhovory

Najnovšie videá

Trendové videá