McDonald’s má skvelú reklamu. Zo svojich hranolčekov urobil „navigátory“
- McDonald's nasadil v Paríži novú kampaň, ktorá ťa vďaka vydareným vizuálom zavedie do najbližšej prevádzky
- Grafika využíva jednoduché prvky zakrivenia na obľúbených hranolčekoch
- McDonald's nasadil v Paríži novú kampaň, ktorá ťa vďaka vydareným vizuálom zavedie do najbližšej prevádzky
- Grafika využíva jednoduché prvky zakrivenia na obľúbených hranolčekoch
McDonald’s spolu s reklamnou agentúrou TBWA vytvorili kampaň, v ktorej ľuďom udávajú smer, ako sa najrýchlejšie dostať k jedlu. Určuje to zakrivenie ikonických hranolčekov na minimalistickej grafike, píše o tom Adweek. Sériu outdoorových reklám môžeš nájsť po celom Paríži.
https://www.facebook.com/TBWA.PARIS/photos/a.218347978184937/2513948448624867/?type=3
Tento typ začal byť využívaný len v posledných rokoch, kedy sa z nápadu transformovať dopravné značky na diaľniciach ku kreatívnym reklamám stal v McDonald’s trend.
Spoločnosť si na grafike a jej aktuálnosti zakladá. Svedčí o tom aj nedávne reagovanie plagátov konkurencie Burger Kingu, ktorá sa McDonald’s snaží už roky provokovať.
https://www.facebook.com/TBWA.PARIS/photos/a.218347978184937/2513947168624995/?type=3
Viac čítaj tu >> McDonald’s konečne vracia úder Burger Kingu a perfektne sa mu to podarilo
Hranolčeky, ktoré ukazujú cestu, neboli prvou reklamou, ktorú McDonald’s spustil. Minulý rok kanadská agentúra Cosette zazoomovala na logo veľkého M, čím docielila, že určitý výrez vyzeral ako zakrivenie do strany. Nápad nakoniec vyhral Grand Prix v Cannes.
Viac čítaj tu >> McDonald’s opäť predstavil skvelú reklamu. Svoju silu si dokazuje nejasnou grafikou
Tento rok sa kampaň v Paríži zamerala na najobľúbenejší produkt spoločnosti – hranolčeky, ktoré veľmi jednoduchým designom pretvorila do bilbordov.
https://www.facebook.com/TBWA.PARIS/photos/a.218347978184937/2513947598624952/?type=3
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy