McDonald’s v perfektnej reklame priznáva, že je tou najlepšou voľbou, ak máš „opicu“
- Všetci to poznáme, bujará noc a po tom nasleduje ťažké ráno
- Každý bojujeme s rannou opicou inak a poznáme rôzne metódy ako na ňu
- McDonald's má však riešenie a v perfektnej reklame ti ukáže, ako zvládnuť opicu ľavou zadnou
- Všetci to poznáme, bujará noc a po tom nasleduje ťažké ráno
- Každý bojujeme s rannou opicou inak a poznáme rôzne metódy ako na ňu
- McDonald's má však riešenie a v perfektnej reklame ti ukáže, ako zvládnuť opicu ľavou zadnou
Existuje mnoho spôsobov, ako bojovať s opicou po náročnej noci. A niektoré z nich dokonca podporuje samotná veda. Medzi tie overené metódy patria dostatočná hydratácia, požitie rôznych suplementov alebo vitamíny a ako je v anglicky hovoriacich krajinách známe, tak aj tzv. metóda „hair of the dog“.
Tento pojem sa používa vo význame, keď sa snažíš zahnať opicu tým, že si opäť dáš trochu alkoholu. Samozrejme, najlepším spôsobom ako sa vysporiadať s opicou je obmedziť alkohol, ale sú tu dni, ako bol prednedávnom Silvester, kedy je jednoduchšie s ňou ráno bojovať, ako sa jej vyhnúť.
S cieľom pomôcť zmierniť drsné rána, reklamná agentúra DDB New Zealand v spolupráci s McDonald’s vo svojej najnovšej reklame pripomínajú, že donášková služba McDelivery sa môže stať ich najlepším priateľom a záchrancom. Počas jednej minúty sa v reklame strieda bolesť s utrpením, ktoré prežívajú ľudia, ktorí cez noc hýrili a ráno na to doplácajú.
Záver reklamy je pre jedného z aktérov úplným vykúpením, za čo môže poďakovať McDonald’s a jeho donáške. S príjemnou melódiou v pozadí zrazu zabúda na mučivé bolesti hlavy, suchoty a pocit nevládnosti a cíti sa ako v bavlnke.
„McDonald’s je vždy tam, kde ho potrebuješ, a teraz s McDelivery je to ešte viac, ako kedykoľvek predtým. Boli sme súčasťou mnohých momentov, kedy sa ľudia po dlhej noci ocitli v ťažkej situácií a zistili, aké skvelé je v tejto situácií dostať McDonald’s,“ uviedol Damon Stapleton z DDB Nový Zéland
To, vďaka čomu je táto reklama trochu prekvapením, je poloha v ktorej sa McDonald’s nachádza. Humor mu je síce vlastný, ale vidieť ho trocha sa uvoľniť a ukázať kúsok čestnosti, to nie je úplnou samozrejmosťou.
Aj keď bola reklama pôvodne určená len pre Nový Zéland, no globálny marketingový tím spoločnosti McDonald’s bol projektom tak nadšený, že podporili širšiu distribúciu a reklamu sprístupnili ju aj krajinám mimo trhu s McDelivery. V súčasnosti existujú dve verzie reklamy, jedna 60 sekundová a druhá skrátená, 30 sekundová, ktoré sa hrávajú v Brazílii, Argentíne, Kolumbii, Mexiku, Peru, Paname, Kostarike, Filipínach a Južnej Kórei.
zdroj: adweek.com