Mexická aerolinka opäť provokuje Donalda Trumpa perfektnou reklamou
- AeroMexico opäť provokuje amerického prezidenta Donalda Trumpa
- Vo svojej najnovšej reklame sa aerolinka opäť vyjadruje k jeho odsudzovaniu Mexičanov
- Z ich strany však nejde o prvé podobné podpichnutie
- AeroMexico opäť provokuje amerického prezidenta Donalda Trumpa
- Vo svojej najnovšej reklame sa aerolinka opäť vyjadruje k jeho odsudzovaniu Mexičanov
- Z ich strany však nejde o prvé podobné podpichnutie
Mexičania sú medzi istými americkými štátmi nenávidení v skutočne veľkých číslach. Za koreň tohto problému by sme mohli považovať kritické komentáre zo strany prezidenta Donalda Trumpa, ktorý sa okrem iného snaží aj o vybudovanie veľkého múru na mexicko-americkej hranici. Aerolinka AeroMexico sa však rozhodla konať. V ich novej reklame podpicháva okrem prezidenta aj nenávistných amerických občanov.
Na to, aby rozvírili diskusiu, im stačil dlho prehliadaný fakt o mexickej migrácii do štátov. Vďaka sťahovaniu mexičanov na sever môžeme dnes povedať, že v telách istých američanov koluje aj hispánska krv. Reklama naberá úplne iný smer po tom, čo ponúkne zľavu každému, komu bude v žilách kolovať aj už spomínaná mexická krv. Výška zľavy závisí od percenta „mexickosti“.
Reklama sa vydáva do texaského mesta Wharton, ktoré sa nachádza približne 95 kilometrov od hlavného mesta Houston. Cieľom je vyzbierať rôzne názory na Mexiko a jeho obyvateľov. Opýtaní dostanú po prezradení historických faktov otázku, či by využili ponúkanú zľavu od AeroMexica. Je nejasné, či sú respondenti v reklame reálni, alebo ide len o hercov.
Tento spot však nie je jediným politickým kúskom od Aeromexica. Aerolinke sa podarilo zahviezdiť už v roku 2016, kedy sa venovali podobnej tématike.
Cieľom ich prvotiny bolo poukázať na problematiku hraníc a toho, ako rozdeľujú ľudí. Zároveň sa im tak podarilo zaujať negatívny postoj voči Trumpovým nenávistným rečiam a činom. Za oboma reklamami stojí produkčné štúdio Ogilvy.
Zdroj: Mashable.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy