Michal Pastier: Slováci si potrpia na status. Mladých paralyzuje obrovská masa možností
- Hosťom rozhovoru je dlhoročný marketér a kreatívec Michal Pastier
- Stojí za viacerými úspešnými projektami
- Budovanie brandu pomáha aj efektivite výkonnostného marketingu. Kvalitná kampaň stojí na 4 pilieroch
- Marketéri milujú novinky, no nie všetky sa osvedčia. Tieto trendy fungujú na Slovensku v reklame dnes
- Hosťom rozhovoru je dlhoročný marketér a kreatívec Michal Pastier
- Stojí za viacerými úspešnými projektami
- Budovanie brandu pomáha aj efektivite výkonnostného marketingu. Kvalitná kampaň stojí na 4 pilieroch
- Marketéri milujú novinky, no nie všetky sa osvedčia. Tieto trendy fungujú na Slovensku v reklame dnes
Hosťom rozhovoru je podnikateľ a marketér Michal Pastier. Jeho najnovším podnikateľským počinom je hybridná reklamná agentúra Darwin & the Machines.
Jej cieľom je spájať kreatívne nápady ľudí s dátami a nekompromisnou logikou strojov. Michal Pastier hovorí, že výkonnostný marketing musí byť posilnení prácou so značkou. Výsledkom sú lepšie výsledky pre klientov a vyššia efektivita reklamnej kampane.
Za základné parametre dobre reklamnej kampane Michal označuje atraktívnosť, zrozumiteľnosť, konzistentnosť a frekvenciu, v ktorej ju spotrebiteľ vníma. Ak toto so značkou zvládneš, máš vyhraté. Michal hovorí aj o dôležitosti ľahkej rozpoznateľnosti značky.
Sem patria nástroje ako prevedenie značky, vizuálna rozlíšiteľnosť, ale aj tzv. sonic branding, teda zvučka. Ako známy marketér vníma funkciu billboardov a na čo by si si mal dať pozor pri výrobe online videí a reklám na Facebook či YouTube?
Aká je reálna doba záujmu, kedy spotrebiteľ vníma reklamu online a čo všetko vieš urobiť, aby si tento čas zvýšil? Pozreli sme sa na vnímanie trhu mladými ľuďmi a na to, čo vnímajú ako najväčší problém v súčasnom spotrebiteľskom svete.
To všetko a oveľa viac sa dozvieš v Podcaste s Romčom, ktorý ti prináša špeciálnu business edíciu a rozhovory s úspešným slovenskými podnikateľmi.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy