Milióny objednávok a viac ako 400-tisíc zákazníkov. Portál Bistro.sk má nového majiteľa

  • Bistro bolo predané
  • Zinkasovalo desiatky miliónov eur
jedlo
Unsplash/Bimo Luki
  • Bistro bolo predané
  • Zinkasovalo desiatky miliónov eur

Slovenský obľúbený portál na objednávanie jedla bol predaný spoločnosti Just Eat Takeway. Prostredníctvom sociálnej siete LinkedIn o tom informoval Milan Dubec, ktorý stál za zrodom portálu. 

Portál je dnes najúspešnejší na domácej scéne a v súčasnosti má vyše 400-tisíc aktívnych zákazníkov. Ročne príjmu viac ako milión objednávok a za minulý rok hospodárili s tržbami na úrovni takmer 15-miliónov eur. Portál patrí pod skupinu Ringier Axel Springer Media AG a vznikol v roku 2013. Suma, za ktorú portál predali, je na úrovni 50 miliónov eur. 

„Včera večer sme podpísali predaj Bistro.sk, a.s. globálnej spoločnosti Just Eat Takeway, ktorá sa zameriava práve na donáškové služby po celom svete. Ide pravdepodobne o najväčšiu transakciu na trhu slovenských online spoločností,“ vyjadril sa Dubec.

Nový majiteľ, ktorý má sídlo v Holandsku, mal len za minulý rok obrat viac ako dve miliardy eur. Pôsobí vo viac ako 23 krajinách sveta a patrí medzí európskych lídrov vo svojom segmente. S viac ako 205 000 pripojenými reštauráciami ponúka Just Eat Takeaway spotrebiteľom širokú škálu výberu jedál. Vo svojom biznise spolupracujú hlavne s donáškovými reštauráciami.

Okrem toho poskytujú svoje vlastné služby donášok reštauráciám, ktoré si jedlo nedoručujú samy. Kombinácia produktov Just Eat a Takeaway sa rýchlo rozrástla a stala sa poprednou online donáškou jedla. 

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá