Mňam to fičí: Kaufland reaguje na trend Krtkovej torty vtipnou kampaňou
- Kaufland spúšťa kampaň na Krtkovu tortu a všetky ingrediencie potrebné na jej prípravu
- Reaguje tak na slávne meme, ktoré sa v posledných týždňoch stalo hitom na internete
- Kaufland spúšťa kampaň na Krtkovu tortu a všetky ingrediencie potrebné na jej prípravu
- Reaguje tak na slávne meme, ktoré sa v posledných týždňoch stalo hitom na internete
Blížia sa veľkonočné sviatky a nákupné reťazce vedia, že Slováci sú v tomto období ochotní siahnuť hlbšie do peňaženky, najmä pri nákupe potravín. Zatiaľ čo niektoré reťazce lákajú ľudí na bezkonkurenčné ceny vajíčok a udeného mäsa, Kaufland stavil na sladkú klasiku – Krtkovu tortu. Tá sa v posledných týždňoch stala na Slovensku a v Čechách doslova hitom a to vďaka jednému meme.
Dnes na frázu „Mňam do píči“ ľudia vo veľkom reagujú a tento trend si nenechal ujsť Kaufland, ktorý spúšťa kampaň s názvom „Mňam to fičí“.
Aký názor má na úspech krtkovej torty samotný výrobca Dr. Oetker? „Zvýšený záujem a popularita výrobku Krtkova torta nášho klienta Dr. Oetker naozaj veľmi teší, keďže ide o dlhodobo najobľúbenejšiu zmes na pečenie z ich produktového portfólia,“ vyjadrila sa pre portál EMEFKA managing director spoločnosti Divino Simona Mištíková.
https://www.facebook.com/emefka.sk/photos/a.306333829577931/1107575649453741/?type=3
Keďže ide o veľkú nadnárodnú spoločnosť, k vulgárnemu meme predsa pristupuje opatrne a zatiaľ sa zmohla len na vyhlásenie jednoduchej súťaže na svojom instagramovom účte.
https://www.instagram.com/p/BvT16kcgysp/
Kaufland sa v poslednej dobe vôbec nebojí pomerne odvážnych kampaní, v ktorých je čoraz menej konzervatívny. Pri príležitosti 1. apríla svojim zákazníkom povedal, že z pultov svojich slovenských predajní sťahuje obyčajný rožok. A dôvod? Tým mal byť vysoký podiel sacharidov a vzrastajúci výskyt obezity u slovenskej populácie.
Kaufland nezabúda ani na ekológiu. Zavádza výlučne ekologické prepravky
Spoločnosť Kaufland pokračuje aj v stratégii trvalej udržateľnosti a z jednorazových kartónov pre ovocie a zeleninu prechádza na prepravky s viacnásobným použitím vo všetkých svojich európskych predajniach.
„Vypočítali sme, že vďaka zavedeniu týchto prepraviek sme minulý rok znížili produkciu CO2 o približne 35 000 t ročne. Vďaka krajinám, ktoré pribudli, môžeme „usporiť“ za rok 2019 okolo 42 000 t CO2,“ zdôrazňuje hovorkyňa v spoločnosti Kaufland Lucia Langová.
V praxi to znamená, že ovocie a zelenina sa bude nachádzať počas celého logistického procesu od distribútora po umiestnenie v predajni len v jednej prepravke, a to v ekologickej zelenej od EPS. Dôjde tak k významnému obmedzeniu používania jednorazových kartónov v reťazci.
zdroj: kaufland.sk, emefka.sk
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy