Do Bratislavy doniesli čerstvé morské plody. Ľudia si u bratrancov robia rezervácie, aby sa im ušlo
- V našom hlavnom meste vyplnili dieru na trhu
- Dvaja bratranci spojili sily a ľuďom dovážajú tie najčerstvejšie ryby a morské plody z rôznych kútov sveta
- V našom hlavnom meste vyplnili dieru na trhu
- Dvaja bratranci spojili sily a ľuďom dovážajú tie najčerstvejšie ryby a morské plody z rôznych kútov sveta
Od poisťovníctva a podnikania so športovým vybavením až po predávanie morských plodov. Toto je príbeh dvojice Tomáša a Martina, ktorí sa jedného dňa rozhodli nastaviť svoju životnú cestu úplne iným smerom a vrhnúť sa do spoločného podnikania, o ktorom dovtedy ani jeden z nich nemal žiadne znalosti.
Dnes sa môžu pýšiť svojou značkou MyFish, predstavujúcou prvý skutočný trh s plodmi mora v našom hlavnom meste.
„Každý sme do toho okrem peňazí investovali aj maximum času. Museli sme sa vzdelať v tom, ako to s čerstvými rybami vôbec funguje. Činnosti i financie sme mali krásne rozdelené pol na pol. Každý sme MyFish financovali z vlastných zdrojov.“
„Vzhľadom na to, že sme sa dohodli s Freshmarketom a náš projekt sa stal súčasťou tejto tržnice, ušetrili sme tým veľa financií na prípadnú rekonštrukciu priestoru a vybudovanie potrebného zázemia.“
Tomáš tvrdí, že v MyFish majú jasné pravidlo – nepredať ľuďom nič, čo by oni sami nezjedli. Ako však zaručiť čerstvosť morských plodov v centre Bratislavy?
Do prevádzky mladých podnikateľov dovážajú ryby 3- až 5-krát týždenne v menšom množstve. Mnohí ľudia si u nich už zvykli robiť aj pravidelné online rezervácie.
„Rezervácia majú jednu úžasnú výhodu: ráno, po ceste do práce, si vyberiete čerstvý úlovok a dáte ho do rezervácie. Popoludní sa pre rybu zastavíte, prezriete si ju, v prípade potreby aj ovoniate a kúpite. Jednoducho máte istotu, že sa v priebehu dňa produkt nevypredá.“
Tomáš vysvetľuje, že súčasťou ich projektu bola aj podrobná analýza trhu s čerstvými rybami v Bratislave. Myslí si, že sa im podarilo vyplniť medzeru. Do karát im hrala aj skutočnosť, že v Bratislave v čase ich otvorenia príliš vysoký štandard v čerstvých rybách nebol.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- O tom, že sa projektu Tomáša a Martina naozaj darí, svedčia aj hospodárske výsledky ich značky. Koľko zarobili?
- Tomáš objasňuje, že predaj morských plodov funguje úplne inak, ako predaj rýb. Systém je fascinujúci a prekvapí ťa
- Absolútnym bestsellerom je medzi Slovákmi losos, prečo je to tak?
- „Sladkovodným rybám určite kraľuje pstruh dúhový a tým morským pražma kráľovská. Som ale veľmi rád, že sa nájdu zákazníci aj na také ryby, akými sú parmica pruhovaná či steaky z marlina čierneho.“
- Inšpiratívny príbeh šikovných podnikateľov si dočítaš po odomknutí článku
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy