My Brand Agency prichádza s kreatívnym konceptom BIGGG IDEA

BIGGG
My Brand Agency

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, čo stojí za úspechom globálnych značiek? Ako je možné, že im na prvý pohľad jednoduché kampane generujú závratné tržby a prinášajú kontinuálny rast? Značky ako Coca-cola, Nike, Eset alebo Sygic majú jedno spoločné – spravili odvážny krok od tradičného marketingu k revolučnej stratégii, ktorá im umožnila vybudovať silnú identitu a vytvoriť hlboké spojenie so zákazníkmi. V mysliach ľudí už nie sú len bežným produktom alebo službou. Stali sa zážitkom.

Ak si hovoríte, že takýto marketing stojí desaťtisíce eur, nemusí to byť nutne pravda. Aj s menším rozpočtom sa dajú dosiahnuť vynikajúce výsledky, pokiaľ viete ako na to. Existuje totiž univerzálny framework, ktorý dodá vašim kampaniam ten správny šmrnc, odlíši ich od konkurencie a premení vašu značku na nezabudnuteľný zážitok. Volá sa BIGGG IDEA.

Unknown-2
zdroj: My Brand Agency

Čo je BIGGG IDEA?

„Nejde len o dobrý nápad, ale o komplexný strategický rámec a prístup k budovaniu značky, ktorý zahŕňa hĺbkovú analýzu cieľovej skupiny, konkurenčného prostredia a unikátnej hodnoty firmy. Na základe týchto informácií dokážeme vytvoriť silný naratív, ktorý rezonuje so zákazníkmi na emocionálnej úrovni,“ vysvetľuje Daniel Shyp z agentúry My Brand Agency.

Aj keď by sa mohol zdať opak, v My Brand Agency nepracujú s hotovými šablónami. „Každá BIGGG IDEA je unikátna a prispôsobená konkrétnej značke. Našim cieľom je odhaliť, čo robí značku výnimočnou, a vytvoriť z toho silný príbeh.“ dodáva Shyp.

Čo znamenajú tri písmená G v názve BIGGG IDEA? Podľa My Brand Agency ide o tri kľúčové piliere úspešného marketingu:

GREAT LOOKING – Všetky kreatívy musia byť nielen funkčné, ale aj vizuálne príťažlivé. Prvý dojem je kľúčový, preto agentúra kladie veľký dôraz na estetiku a kvalitu výtvorov.

GRABS ATTENTION – Kampaň musí upútať pozornosť cieľovej skupiny. Jej cieľom je zvýšiť zapamätateľnosť značky klienta a vyvolať zvedavosť.

GIVES SATISFACTION – Hlavným cieľom každej kampane je prekonať očakávania a priniesť nadpriemerné výsledky.

Unknown-4
zdroj: My Brand Agency

Štatistiky hovoria za všetko

Množstvo štúdií opakovane potvrdzuje, že emocionálne prepojenie medzi značkou a zákazníkom zohráva kľúčovú úlohu pri budovaní lojality a dosahovaní obchodných úspechov. Čoraz viac zákazníkov uprednostňuje značky, ktoré sú v súlade s ich hodnotami.

Podľa štúdie spoločnosti Attest, viac ako 60 % respondentov generácie Z uviedlo, že pravdepodobne prestanú nakupovať značky, ktoré nespĺňajú ich osobné hodnoty. Z prieskumu spoločnosti Motista zas vyplýva, že zákazníci, ktorí majú emocionálny vzťah k značke, dosahujú trikrát vyššiu celoživotnú hodnotu a vykazujú až o 71 % vyššiu pravdepodobnosť, že budú značku odporučia.

Zákazníci s emocionálnou väzbou k značke sú zároveň menej citliví na cenu a vernejší, pretože ich vzťah je postavený na dôvere, spoločných hodnotách a nezabudnuteľných zážitkoch, ktoré vytvárajú pevné a dlhodobé puto.

Unknown-6
zdroj: My Brand Agency

Máte už svoju BIGGG ideu?

BIGGG IDEA nie je len pre veľké korporácie s obrovskými rozpočtami. Aj malé a stredné podniky môžu profitovať z tohto silného nástroja a dosiahnuť nadpriemerné výsledky. Nečakajte a investujte do budúcnosti svojej značky. Kontaktujte My Brand Agency a spoločne vytvorte vašu BIGGG IDEU.

Najnovšie videá

Trendové videá