My Brand Agency prichádza s kreatívnym konceptom BIGGG IDEA
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, čo stojí za úspechom globálnych značiek? Ako je možné, že im na prvý pohľad jednoduché kampane generujú závratné tržby a prinášajú kontinuálny rast? Značky ako Coca-cola, Nike, Eset alebo Sygic majú jedno spoločné – spravili odvážny krok od tradičného marketingu k revolučnej stratégii, ktorá im umožnila vybudovať silnú identitu a vytvoriť hlboké spojenie so zákazníkmi. V mysliach ľudí už nie sú len bežným produktom alebo službou. Stali sa zážitkom.
Ak si hovoríte, že takýto marketing stojí desaťtisíce eur, nemusí to byť nutne pravda. Aj s menším rozpočtom sa dajú dosiahnuť vynikajúce výsledky, pokiaľ viete ako na to. Existuje totiž univerzálny framework, ktorý dodá vašim kampaniam ten správny šmrnc, odlíši ich od konkurencie a premení vašu značku na nezabudnuteľný zážitok. Volá sa BIGGG IDEA.
Čo je BIGGG IDEA?
„Nejde len o dobrý nápad, ale o komplexný strategický rámec a prístup k budovaniu značky, ktorý zahŕňa hĺbkovú analýzu cieľovej skupiny, konkurenčného prostredia a unikátnej hodnoty firmy. Na základe týchto informácií dokážeme vytvoriť silný naratív, ktorý rezonuje so zákazníkmi na emocionálnej úrovni,“ vysvetľuje Daniel Shyp z agentúry My Brand Agency.
Aj keď by sa mohol zdať opak, v My Brand Agency nepracujú s hotovými šablónami. „Každá BIGGG IDEA je unikátna a prispôsobená konkrétnej značke. Našim cieľom je odhaliť, čo robí značku výnimočnou, a vytvoriť z toho silný príbeh.“ dodáva Shyp.
Čo znamenajú tri písmená G v názve BIGGG IDEA? Podľa My Brand Agency ide o tri kľúčové piliere úspešného marketingu:
GREAT LOOKING – Všetky kreatívy musia byť nielen funkčné, ale aj vizuálne príťažlivé. Prvý dojem je kľúčový, preto agentúra kladie veľký dôraz na estetiku a kvalitu výtvorov.
GRABS ATTENTION – Kampaň musí upútať pozornosť cieľovej skupiny. Jej cieľom je zvýšiť zapamätateľnosť značky klienta a vyvolať zvedavosť.
GIVES SATISFACTION – Hlavným cieľom každej kampane je prekonať očakávania a priniesť nadpriemerné výsledky.
Štatistiky hovoria za všetko
Množstvo štúdií opakovane potvrdzuje, že emocionálne prepojenie medzi značkou a zákazníkom zohráva kľúčovú úlohu pri budovaní lojality a dosahovaní obchodných úspechov. Čoraz viac zákazníkov uprednostňuje značky, ktoré sú v súlade s ich hodnotami.
Podľa štúdie spoločnosti Attest, viac ako 60 % respondentov generácie Z uviedlo, že pravdepodobne prestanú nakupovať značky, ktoré nespĺňajú ich osobné hodnoty. Z prieskumu spoločnosti Motista zas vyplýva, že zákazníci, ktorí majú emocionálny vzťah k značke, dosahujú trikrát vyššiu celoživotnú hodnotu a vykazujú až o 71 % vyššiu pravdepodobnosť, že budú značku odporučia.
Zákazníci s emocionálnou väzbou k značke sú zároveň menej citliví na cenu a vernejší, pretože ich vzťah je postavený na dôvere, spoločných hodnotách a nezabudnuteľných zážitkoch, ktoré vytvárajú pevné a dlhodobé puto.
Máte už svoju BIGGG ideu?
BIGGG IDEA nie je len pre veľké korporácie s obrovskými rozpočtami. Aj malé a stredné podniky môžu profitovať z tohto silného nástroja a dosiahnuť nadpriemerné výsledky. Nečakajte a investujte do budúcnosti svojej značky. Kontaktujte My Brand Agency a spoločne vytvorte vašu BIGGG IDEU.