„Na chvíľu vypínam Twitter.“ Elon Musk oddnes končí so svojimi štipľavými statusmi
- Jeden z najväčších vizionárov dneška sa opäť rozlúčil s jednou zo svojich sociálnych sietí
- Šéf Tesla, Inc. je známy svojou kritikou voči Facebooku
- Najnovšie odišiel z Twitteru
- Jeden z najväčších vizionárov dneška sa opäť rozlúčil s jednou zo svojich sociálnych sietí
- Šéf Tesla, Inc. je známy svojou kritikou voči Facebooku
- Najnovšie odišiel z Twitteru
Elon Musk sa na Twitter pripojil v júni 2009. I keď väčšinou nezverejňoval detaily zo svojho súkromného života, ľudia ho sledovali najmä kvôli novinkám zo sveta vedy a techniky a stručným, no vtipným výrokom.
So proud pic.twitter.com/Me5HirnJ6N
— Elon Musk (@elonmusk) April 5, 2020
Facebook stojí za nič
Musk dlhodobo patrí ku kritikom Facebooku. Nájdu sa takí, ktorí tvrdia, že Facebook neoprávnene sleduje súkromie svojich užívateľov. On rovno vyznal 2,5 miliardy ľudí, aby si svoje účty na sociálnej sieti zrušili.
Nedávno celý svet bavila slovná prestrelka medzi šéfom Tesly a riaditeľom oddelenia umelej inteligencie Facebooku.
Zrejme najväčším dôvodom problému medzi Facebookom a Teslou je Muskove konzervatívne vyjadrovanie sa o technológii umelej inteligencie. Označil ju totižto za jednu z najväčších hrozieb, ktorá je môže byť nástrojom, ako vyvolať tretiu svetovú vojnu.
Po tom, ako Jerome Pesenti vyhlásil, že Musk netuší, čo hovorí, keď rozpráva o umelej inteligencii, Musk dal svojou reakciou jasne najavo.
Facebook sucks
— Elon Musk (@elonmusk) May 14, 2020
Hviezda Twitteru končí
Musk v roku 2018 odišiel z Instagramu. O Facebooku sa dlhodobo vyjadruje negatívne. Na Twitteri bol však pravidelne aktívny a odkedy si ho založil, začalo ho sledovať 35,5 milióna ľudí.
Jeho dosah bol skutočne veľký a málokto zrejme rozumie tomu, prečo jeho najnovšie rozhodnutie znelo: „Na chvíľu vypínam Twitter.“ Prečo sa tak rozhodol, nevysvetlil.
Off Twitter for a while
— Elon Musk (@elonmusk) June 2, 2020
Jeho fanúšikovia sú teda právom znepokojení, akým spôsobom bude jeden z najväčších vizionárov dnešného sveta s nimi komunikovať. Ostáva im len dúfať, že svoje rozhodnutie rýchlo zmení.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroje: marketwatch.com, businessinsider.com