Na „Géčkach“ sa vozili Piťovci, Černák jazdil na aute budúcnosti. Najluxusnejšie mafiánske tátoše
- Slovenskí mafiáni investovali do svojich áut nemalé peniaze
- Toto sú autá, ktorých sa v 90. rokoch bálo celé Slovensko
- Slovenskí mafiáni investovali do svojich áut nemalé peniaze
- Toto sú autá, ktorých sa v 90. rokoch bálo celé Slovensko
„Keď jazdíme my…“ rapuje skupina Kontrafakt v známej skladbe. Niečo podobné si mohli hovoriť aj mafiáni 90. rokov na Slovensku. Keď sa zjavilo jedno z ich áut, každému bolo jasné, že je zle. A napokon, niektoré z ich áut nemajú k spomínanej skupine až tak ďaleko.
90. roky boli na Slovensku čistá mafiánska divočina. Je známe, že boli plné prelievania krvi, špinavých bankoviek, luxusných áut, miliónových domov a krásnych žien. Všetky symboly tohto obdobia sa spájajú s mafiánmi, ktorí vtedy na Slovensku vládli železnou rukou.
Išlo o zlatú éru slovenskej mafie, kedy v našej krajine vládli rôzne skupiny. O tom, že skupina černákovcov bola najmocnejšia, sa baviť nemusíme. V ostatných regiónoch našej krajiny však vládli ďalší mafiáni, ktorí sa od Černáka a jeho partie líšili minimálne.
Okrem toho, že títo ľudia vo svojich rukách mali neobmedzenú moc a životy iných, mohli sa hrdiť aj majetkami, o ktorých sa nesníva ani dnešným boháčom. Toto sú autá, na ktorých sa vyvážali najmocnejší ľudia 90. rokoch.
Sýkora a jeho majetok za miliardy
O Miroslavovi Sýkorovi sa hovorí, že bol iný ako ostatní mafiáni. Počas detstva bol dobrým študentom, neskôr sa z neho stal obávaný muž bratislavského podsvetia.
Po tom, čo absolvoval gymnázium, si to namieril na Moskovský štátny inštitút medzinárodných vzťahov. Tu však začal prvýkrát vystrkovať rožky a ukázalo sa, že viac ako štúdium ho zaujímajú vzťahy so začínajúcou ruskou mafiou.
Vzdal sa štúdia v Moskve, no rozhodol sa dať ešte jednu šancu novému smeru. Tým mala byť žurnalistika, no fakultu po krátkej dobe opustil. Podľa Zuzany Ondruškovej bol veľmi inteligentný a obklopoval sa ľuďmi, ktorí ho počúvali na slovo a plnili jeho rozkazy.
Pravou rukou Sýkoru boli Róbert Lališ, Ivan Cuper, Peter Čongrády, Vladislav Bališ a František Borbély. Skupina obchodovala s tovarom, ktorý nebol zaplatený na faktúru, no k tomu sa neskôr pridali krádeže, nelegálne obchody a dokonca aj vraždy na objednávku. Práve tu sa začal majetok Miroslava Sýkoru kopiť.
Skôr, než Sýkora zomrel, chválil sa, že jeho majetok presiahol miliardové hodnoty
Podľa portálu Pod kapotou sa Sýkora vyvážal na americkom vojenskom špeciále Hummer H1, ktorý si dal upraviť tak, aby ho premenil na luxusné vozidlo, o ktorom snívali aj jeho nepriatelia.
Veľké autá priťahujú nízkych a primitívnych chlapov, no o tom, či to platí aj v prípade Sýkoru, by sa dalo polemizovať. Čo však vieme povedať s istotou, je, že vysoká nebola iba cena samotného vozidla, ale aj jeho úpravy a údržba.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Údržba ktorého auta bola takmer rovnako drahá ako samotné vozidlo
- Ktorí mafiáni prišli vo svojom aute o život
- Kto bol majiteľom auta, z ktorého bolo vyrobených iba 57 kusov
- V ktorom videoklipe slovenskej skupiny sa objavili autá skupiny piťovcov
- Ktorý mafián vystriedal počas svojej kariéry viacero vozidiel
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy