Na Netflix prichádza horúca novinka: Prináša pohľad na biznis módnej magnátky Victorie Beckham
- Prichádza odhalenie zákulisia módneho impéria
- Victoria Beckham sa rozhodla rozpovedať príbeh nielen o jej biznise
- Prichádza odhalenie zákulisia módneho impéria
- Victoria Beckham sa rozhodla rozpovedať príbeh nielen o jej biznise
Victoria Beckham, ikona módy a bývalá členka skupiny Spice Girls, sa chystá odhaliť svoj príbeh v novom dokumentárnom seriáli na Netflixe. Táto správa prichádza takmer rok po úspechu dokumentu o jej manželovi Davidovi Beckhamovi, ktorý si získal srdcia divákov po celom svete.
Päťdesiatročná Victoria, známa aj pod prezývkou Posh Spice, bude hlavnou postavou nového seriálu, ktorý zmapuje jej cestu od popovej hviezdy k uznávanej módnej návrhárke a podnikateľke v oblasti krásy.
Projekt, ktorý zatiaľ nemá oficiálny názov, produkuje spoločnosť Studio 99, založená Davidom Beckhamom, v spolupráci s Dorothy St Pictures.
„Victoria Beckham je jednou z najrozpoznateľnejších žien na svete už od čias Spice Girls v 90. rokoch,“ uvádza sa v tlačovej správe.
„Hoci dni Posh Spice sú už za ňou, Beckham je dnes na ceste k vybudovaniu módneho impéria – a fanúšikovia budú mať možnosť vidieť príbeh, ktorý sa za tým všetkým skrýva.“
Seriál sa zameria na Victoriino módne a kozmetické podnikanie, pričom divákom poskytne exkluzívny prístup do zákulisia rodiny Beckhamovcov. Dokument bude tiež sledovať jej život v centre pozornosti a to, ako zvláda úlohu matky štyroch detí a zároveň úspešnej podnikateľky.
„Toto je tá najposh správa vôbec – dokumentárny seriál o Victorii Beckham je už vo výrobe!“ oznámil Netflix na sociálnej sieti X.
https://twitter.com/netflix/status/1826208877299269718
„Seriál bude sledovať jej premenu na kreatívnu riaditeľku jej vlastnej značky a ponúkne exkluzívny prístup k Victorii, jej módnemu a kozmetickému biznisu, ako aj k jej doteraz nevidenému archívu.“
Victoria Beckham sa k projektu vyjadrila s nadšením: „Som veľmi vďačná za príležitosť podeliť sa o svoj príbeh a ukázať, koľko práce a vášne stojí za budovaním módnej značky. Dúfam, že môj príbeh inšpiruje ďalších ľudí k tomu, aby nasledovali svoje sny, nech sa zdajú akokoľvek nedosiahnuteľné.“
Hoci zatiaľ nie je známy presný dátum uvedenia seriálu, fanúšikovia už teraz očakávajú, že prinesie fascinujúci vhľad do života jednej z najsledovanejších osobností šoubiznisu. Victoria Beckham nie je len módnou ikonou, ale aj inšpiráciou pre mnohých podnikateľov a ženy po celom svete.
Od Spice Girls k módnemu impériu
Victoria Beckham, narodená ako Victoria Caroline Adams v roku 1974, začala svoju kariéru v hudobnom priemysle ako členka legendárnej dievčenskej skupiny Spice Girls. Skupina sa stala globálnym fenoménom, predala milióny albumov a stala sa symbolom girl power 90. rokov.
Po rozpade skupiny sa Victoria vydala na novú cestu. „Móda bola vždy mojou vášňou. Aj keď som milovala hudbu, vždy som cítila, že moje pravé povolanie leží vo svete dizajnu,“ deklarovala.
V roku 2008 Victoria predstavila svoju prvú kolekciu na New York Fashion Week. Napriek počiatočnému skepticizmu zo strany módneho priemyslu bol jej debut prijatý s nadšením.
„Chcela som vytvoriť oblečenie, ktoré by ženy nielen nosili, ale v ktorom by sa aj cítili sebavedomé a silné,“ vysvetlila Victoria svoju víziu.
Odvtedy sa jej značka Victoria Beckham rozrástla na globálne impérium, ktoré zahŕňa oblečenie, doplnky a kozmetiku. Jej dizajny sú známe svojou elegantnou jednoduchosťou a kvalitou spracovania. Victoria sa stala rešpektovanou postavou v módnom priemysle, získala niekoľko prestížnych ocenení vrátane British Fashion Award.
Úspech Victorie Beckham však neprišiel bez výziev. „Boli chvíle, keď som pochybovala, či to zvládnem. Ale moja rodina ma vždy podporovala a to mi dávalo silu pokračovať.“
Jej odhodlanie a tvrdá práca sa vyplatili. Podľa najnovších odhadov sa celková hodnota majetku Victorie Beckham pohybuje okolo 450 miliónov dolárov. Táto suma zahŕňa nielen jej módne impérium, ale aj príjmy z jej hudobnej kariéry a rôznych spoluprác.
Victoria sa tiež angažuje v charitatívnych aktivitách. Je ambasádorkou UNAIDS a aktívne podporuje rôzne organizácie zamerané na práva žien a detí.
„Verím, že s úspechom prichádza aj zodpovednosť. Chcem využiť svoju platformu na to, aby som pomohla tým, ktorí to potrebujú.“
Napriek svojmu úspechu Victoria zostáva pokorná a neustále sa snaží inovovať. „V móde sa nikdy nemôžete uspokojiť. Vždy musíte hľadať nové spôsoby, ako sa zlepšiť a posunúť vpred,“ tvrdí.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroje: CNW, Netflix