Na slovenské obrazovky mieri nahá zoznamka. Účastníci sa v nej predvedú „na Adama“
- Prvé kolo kastingu je v plnom prúde
- Čo myslíš, zláka táto zoznamka aj Slovákov?
- Prvé kolo kastingu je v plnom prúde
- Čo myslíš, zláka táto zoznamka aj Slovákov?
Diváci televíznej stanice ÓČKO majú už 3 roky možnosť sledovať zaujímavý program s názvom Naked Attraction. Ide však o epizódy z Británie, Nemecka alebo Talianska, no aktuálne môžu sledovať aj poľskú verziu.
Portál iDnes.cz informuje o tom, že po viac ako roku vyjednávania sa stanici ÓČKO podarilo získať licenciu na výrobu česko-slovenskej verzie. Aktuálne sú spustené kastingy.
Programový riaditeľ ÓČKA Alexandr Guha uviedol, že konečne sa Slováci a Česi nebudú musieť iba pozerať, ale relácie sa budú môcť aj zúčastniť. Podotkol, že práve jar je spojená s nadväzovaním vzťahov, randením a flirtovaním.
V dôsledku toho došlo k spusteniu prvého kola kastingu. Česi, no aj Slováci majú možnosť prihlásiť sa vyplnením základného dotazníka od 20. marca. Na základe dotazníkov budú vybraní záujemcovia, ktorí neskôr absolvujú osobné pohovory.
Do zoznamky sa môže prihlásiť ktokoľvek. Stačí, že je starší ako 18 rokov. Práve vďaka nahej zoznamke sa môžu účastníci vyhnúť „nekonečnému vypisovaniu správ, rutinným stretnutiam a nepríjemným prekvapeniam v spálni“.
Programový riaditeľ stanice vysvetľuje, že tento program bude obsahovať aj témy se*uálnej výchovy, ktorá bude búrať falošné predstavy o vzťahoch, se*ualite a podobe ľudského tela.
K relácii sa vyjadrila aj online marketing konzultantka ÓČKA Eliška Herciková. Tá uviedla, že profily stanice na sociálnych sieťach sú medzi najsilnejšími lifestyle médiami. „Máme tesné väzby na trendy online tvorcov, takže ako kasting, tak aj samotné vysielanie budú sprevádzať online formáty,“ hovorí s tým, že v porovnaní so zahraničným uvedením relácie ide o výnimočnú záležitosť.
Produkciu nebude mať pod palcom iba ÓČKO, ale aj Drive Film Factory. Producent Matěj Pichler berie túto príležitosť ako veľkú výzvu. Dodáva, že prípravy sú už v plnom prúde.
Tieto zoznamky sleduje viac ako 130-tisíc unikátnych divákov týždenne, najčastejšie sú divákmi slobodní muži s vysokoškolským vzdelaním.
Zláka kontroverzná show aj Slovákov?
Televízna relácia Naked Attraction je kontroverzná zoznamovacia šou, ktorá vznikla vo Veľkej Británii. Jej koncept je pomerne nezvyčajný a odvážny.
V každej epizóde si hlavný účastník vyberá spomedzi šiestich nahých kandidátov opačného pohlavia. Kandidáti sú ukrytí v nepriesvitných boxoch a postupne sa odhaľujú časti ich tela od nôh smerom nahor.
Hlavný účastník eliminuje kandidátov v niekoľkých kolách na základe fyzickej príťažlivosti odkrytých častí tela, až kým neostanú poslední dvaja. Potom sa aj hlavný účastník vyzlečie donaha, aby ho zvyšní kandidáti videli. Nakoniec si vyberie jedného z nich a idú spolu na rande, aby zistili, či si budú rozumieť aj po osobnostnej stránke.
Relácia má teda za cieľ skúmať, nakoľko je pri výbere partnera dôležitá fyzická príťažlivosť a prvý dojem. Tvorcovia tvrdia, že chcú podporiť sebavedomie a telesnú rozmanitosť.
Koncept šou je však predmetom mnohých diskusií. Kritici jej vyčítajú prehnanú se*ualizáciu, obyčajnosť a neetickosť. Iní ju považujú za zaujímavý sociálny experiment. V každom prípade ide o kontroverznú reláciu, ktorá určite nie je vhodná pre každého diváka a vyvoláva zmiešané reakcie.
Zdroje: iDnes, YouTube