Na Slovensko mieri módny gigant, ľuďom ponúka plat aj 2 000 eur

  • Primark má svojich fanúšikov po celom svete
  • Najviac pobočiek má v Rakúsku, Nemecku, Veľkej Británii či USA.
Primark Bratislava
Wikimedia.org/Zarateman, TASR/Michal Svítok
  • Primark má svojich fanúšikov po celom svete
  • Najviac pobočiek má v Rakúsku, Nemecku, Veľkej Británii či USA.

Najbližšia predajňa leží len kúsok od Viedne, v nákupnom centre G2 shopping. Značka má hlavné sídlo v írskom Dubline, vyznačuje sa obrovskou návštevnosťou a trendovými kúskami za nízke ceny. Spoločnosť nakupuje vo veľkom, využíva lacné zdroje, jednoduché dizajny a látky, a to jej umožňuje predávať lacno.

„Sme Primark – jedna z najväčších značiek v maloobchode s módou. Máme korene v Írsku a v posledných rokoch sme sa rýchlo rozrástli. Máme viac ako 395 obchodov po celej Európe a Amerike. Ide nám predovšetkým o zábavu, módu a skvelú kariéru. Sme rýchli a po celú dobu ponúkame úžasnú módu za úžasné ceny,“ deklaruje zastúpenie značky na webe Profesia.sk.

Na Slovensku značka otvorí brány svojej predajne už v apríli 2023. Nachádzať sa bude v rozšírení nákupného centra Eurovea 2. Primark predpovedá za fiškálny rok 2022 tržby vo výške 7,7 miliardy libier.

Hľadajú zamestnancov

Spoločnosť aktuálne spustila aj veľký nábor zamestnancov. Záujemcom ponúka plat 1 6002 000 eur mesačne. Firma informuje, že vie ponúknuť prácu v spoločnosti orientovanej na ľudí, ktorá kladie dôraz na diverzitu, inklúziu a etiku.

Čo sa týka benefitov, k dispozícii má byť napríklad elektronická stravovacia karta, zamestnanecká zľava, no aj psychologické, právne a finančné poradenstvo.

„Dostupnosť bola od samého začiatku existencie spoločnosti Primark jedným z našich prvoradých cieľov. Našou súčasnou víziou je vyrábať udržateľnejšiu módu, ktorá je dostupná pre každého. Naším cieľom je dávať oblečenie dlhší život, chrániť život na našej planéte a zlepšovať životné podmienky ľudí, ktorí naše produkty vyrábajú.“

Firma si preto dala záväzok, že zmení spôsob výroby oblečenia – pomocou stratégie Primark Cares. Ide o rozsiahly program cieľov, ktoré sa značka snaží dosiahnuť do konca roku 2030.

K týmto cieľom patrí zabezpečiť, aby oblečenie bolo vyrábané z recyklovaných alebo udržateľnejšie získavaných materiálov. Cieľom je aj znížiť emisie oxidu uhličitého naprieč celým reťazcom na polovicu a zasadzovať sa o primeranú minimálnu mzdu umožňujúcu dôstojné životné podmienky robotníkov v ich dodávateľskom reťazci.

„Už teraz je viac ako štvrtina všetkého nášho oblečenia udržateľnejšia. Zákazníci toto oblečenie spoznajú podľa loga značky Primark Cares s modrým srdcom.“

Spoločnosť Primark založil Arthur Ryan v roku 1969 pod názvom Penneys. Išlo o jedinú predajňu v ulici Mary St v Dubline, ktorej cieľom bolo ponúknuť írskym zákazníkom cenovo dostupné oblečenie. Dnes je táto spoločnosť medzinárodným maloobchodným reťazcom predajní s oblečením s viac ako 65 000 zamestnancami v 14 krajinách.

„Síce sme si zachovali silné írske korene, ale naše predajne dnes nájdete po celom Spojenom kráľovstve a naprieč kontinentálnou Európou. Prenikáme aj na trhy v strednej a východnej Európe a dnes už u nás môžu nakupovať aj americkí zákazníci. Na všetkých týchto trhoch vidíme príležitosť k ďalšiemu rastu a očakávame, že do konca roku 2026 sa počet našich predajní zvýši na 530.“

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: profesia.sk, theindustry.fashion, primark.com

Najnovšie videá

Trendové videá