Na Slovensku čoskoro otvárajú až dva ultralacné reťazce. Vieme, kde budú prvé predajne

  • Obchodný reťazec Action prichádza na Slovensko
  • Prvá predajňa sa bude nachádzať v obchodnom centre Danubia
Pripravovaná predajňa Action v OC Danubia
Startitup
  • Obchodný reťazec Action prichádza na Slovensko
  • Prvá predajňa sa bude nachádzať v obchodnom centre Danubia

Na slovenský trh vstupuje lacný obchodný reťazec Action. Pôvodne holandská spoločnosť má v súčasnosti po svete už viac ako 2 000 pobočiek, výnimkou nebude ani Slovensko. Už v marci tohto roka totiž otvorí v hlavnom meste svoju prvú predajňu.

Action môžu Slováci poznať najmä od našich západných susedov. Nájdeš ho napríklad v Rakúsku či Česku, ale trebárs aj Nemecku, Luxembursku alebo Belgicku. To však nie je všetko. O niečo neskôr, v apríli, sa na Slovensku otvorí aj prvá predajňa Primarku. 

Prvá predajňa bude v Danubii

Diskont na pulty dodáva viac ako 6 000 produktov v 14 kategóriách, pričom jedným z hlavných ťahákov má byť práve cena. Spoločnosť Action totiž na internetovej stránke ponúka viac ako 1 500 produktov za menej ako 1 €. Do predajne tiež každý týždeň uvádza 150 nových produktov.

Nová predajňa sa bude nachádzať v obchodnom centre Danubia na Panónskej ceste v Petržalke, ako prvá o tom informovala Pluska. Danubia bola otvorená v roku 2000 a svojho času bola prvým nákupným centrum s hypermarketom v Bratislave. V obchodnom centre v tejto chvíli prebiehajú prípravy, je tu vyhradený a označený priestor, kde bude nový obchod.

Pripravovaná predajňa Action v OC Danubia
zdroj: Startitup
 

V nedávnom článku sme ťa informovali, že firma aktuálne hľadá zamestnancov. Spoločnosť na svojom webe informuje, že ponúka všetko, čo zákazník potrebuje na každý deň, „od darčekov po uteráky, od spodnej bielizne po kuchynský riad, ako aj zábavné a prekvapivé produkty“.

Taktiež približujú, že reťazec je určený pre každého a „nezáleží na tom, či máš plnú peňaženku, alebo len rád platíš najnižšiu cenu za tvoje každodenné produkty“. Action si môžeš predstaviť ako určitú odnož sietí, ako je Pepco či Kik, tie sú Slovákom už dobre známe.

„Udržujeme naše ceny nízke a sprístupňujeme udržateľnosť každému. Takto každý deň dokazujeme, že dobré a lacné ide ruka v ruke,“ uvádza vedenie firmy. Podľa marketingového odborníka Roberta Le Veneura v reťazci Pepco nakupuje vyššia stredná trieda, zatiaľ čo diskont Action je určený skôr pre nižšiu strednú triedu.

Nebolo to tak dávno, čo Action otvoril prvú predajňu aj u našich susedov v Českej republike.

„Česká republika je pre nás zaujímavou destináciou. Susedí s trhmi, kde už pôsobíme, a preto sa dá ľahko integrovať do nášho dodávateľského reťazca. Zároveň ide o ekonomicky silnú krajinu s dobrou infraštruktúrou a zákazníkmi, ktorí síce pri nakupovaní zohľadňujú výhodnosť ceny, ale oceňujú aj kvalitu produktov. Preto veríme, že si domáci zákazníci koncept Action založený na nízkych cenách a dynamickom obmieňaní sortimentu obľúbia,“ uviedol v oficiálnom stanovisku Sander van der Laan, CEO Action. 

V apríli u nás otvorí aj Primark

Action však nie je jediným populárnym reťazcom s lacnými cenami, ktorý čoskoro zamieri na Slovensko. Onedlho totiž svoju prvú predajňu u nás otvorí aj módny gigant Primark. Konkrétne to bude v apríli tohto roku. Nachádzať sa bude v rozšírení nákupného centra Eurovea 2. 

„Dostupnosť bola od samého začiatku existencie spoločnosti Primark jedným z našich prvoradých cieľov. Našou súčasnou víziou je vyrábať udržateľnejšiu módu, ktorá je dostupná pre každého. Naším cieľom je dávať oblečenie dlhší život, chrániť život na našej planéte a zlepšovať životné podmienky ľudí, ktorí naše produkty vyrábajú,“ informuje značka na svojich stránkach

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroje: Pluska, Archív Startitup, Action, Primark

Najnovšie videá

Trendové videá