Na účet Andreja Danka vtipkuje známy zľavový portál: Bozkávajte sa všade, odkazuje
- Valentínsky marketing spojila Zľava dna s ďalšou aktuálnou situáciou
- Reagovali na nedávno zverejnený rozhovor Aleny Zsuzsovej a Andreja Danka
- Valentínsky marketing spojila Zľava dna s ďalšou aktuálnou situáciou
- Reagovali na nedávno zverejnený rozhovor Aleny Zsuzsovej a Andreja Danka
Valentín sa blíži a reaguje naň trh. Kupujú sa pobyty, romantické večere pre dvoch či výlety do pekných miest. Známy zľavový portál, ktorý ponúka produkty za výhodné ceny, prišiel s provokatívnou kampaňou. Volá sa Bozkávajte sa všade a na úvod sa môže zdať, že ju pochopia len zainteresovaní. Je to tak, ale tých je dnes na Slovensku mnoho.
https://www.facebook.com/ZlavaDna.sk/photos/a.125639540829319/2784751851584728/?type=3&theater
Romantický predvolebný Valentín
„Je jedno či je pondelok alebo piatok, či sa stretnete na námestí, v obchodnom centre alebo na letisku. Lásku si treba prejavovať neustále, na Valentína to chce však niečo špeciálne. Urobte svojej polovičke radosť najväčšiu na svete a užite si valentínske hýčkanie na romantickom pobyte,“ hlása vo svojej kampani Zľava dňa, ktorú na sociálnej sieti zverejnili nedávno.
Politika v kampani? Ak je citlivo použitá, prečo nie. Vždy je však potrebné zvoliť správnu mieru. Krátko pred voľbami, keď na nás politická reklama, vizuálny ale aj zvukový nátresk útočia doslova z každej strany, hľadá si spotrebiteľ svoje bezpečné zóny. Tými sú apolitické stránky, portály či oddychové médiá. Februárové voľby sú však tak dôležité, že sa do kampane a predvolebnej agitácie zapojili aj takí ľudia či spoločnosti, od ktorých by si to vôbec nečakal. V mnohých prípadoch práve preto nasleduje od odoberateľa nekompromisné „unfollow“.
Minulý rok bolo hýčkanie a opatera
Marketéri reagujú na aktualizačnú vlnu kampaní veľmi skepticky. Kým sa minulý rok všetko len tak ružovelo hýčkaním a opaterou, ktorú si každá žena či muž zaslúžia, dnes sa treba bozkávať všade. Hranica je tenká a s verbou sa naskakuje na vlnu aktualizačného momentu.
https://www.facebook.com/ZlavaDna.sk/photos/a.305798666146738/2132697896790130/?type=3&theater
Otázne je, či si ľudia skutočne kampaň spoja s inkriminovaným rozhovorom predsedu NRSR a Aleny Zszuzovej, ktorá je aktuálne obžalovaná z objednávky vraždy novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej.
Ak nie si doma v politickom bulvári a aktuálnej hantírke, kampaň ťa nasmeruje na zľavnený valentínsky pobyt a pri tom sa môžeš bozkávať všade, kde sa ti zachce.
Čo na to Slovensko?
Je jasné, že to nie je prvý raz, čo sa objavili reklamy s podobnou tematikou. Veď nábytkárstva už popredali niekoľko sedačiek na mieru, pretože aj Robko si zaslúži sedieť.
Čítaj tu >> Gašparko či Robko si zaslúžia sedieť, hlási vydarená reklama slovenskej firmy
A do Andreja Danka si už ryplo mnoho firiem a nebáli sa ho použiť vo svojich kampaniach. Pretože je to jednoducho istotka.
https://www.facebook.com/MobelixSK/photos/a.898891650180115/1952080018194601/?type=3&theater
Na valentínsku kampaň zľavového portálu sú však reakcie všelijaké. Nadšencov je asi viac, ako tých, ktorí sú proti. Skôr ju považujú za veľmi trefnú, aktuálnu a vtipnú. Niektorí dokonca tvrdia, že ide o motto predsedu NRSR a mal by si ho nechať patentovať.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroj: FB